Dark Dramatic Smokey

Pytałam się Was już jakiś czas temu czy opłaca się jeszcze pisać recenzję Sleeków, skoro już tyle było powiedziane o nich na blogach. Wyszło, że tak, więc chciałam 'przysiąść' do napisania recenzji którejś z palet, jednak przyglądając się na cienie najbardziej lubianej przeze mnie palety (Oh So Special) zorientowałam się, że trzech cieni nie miałam nigdy na powiekach! 

Nie robiłam także makijaży całkowicie wykonanych jedną paletką, które wzbogaciłyby recenzje palet, dlatego teraz będą pojawiały się takie makijaże.

Dzisiaj prezentuję Wam dosyć dramatyczne brązowoczarne smokey z fioletową (minimalnie można dostrzec na zdjęciach całej twarzy) i złotą nutą, który zrobił niemałą furorę po tym jak zamieściłam jego zdjęcie na Instagramie.








Twarz:
-Podkład - L'Oreal True Match Foundation
-Korektor - Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer
-Puder - Krzemionka
-Bronzer - The Balm Bahama Mama
-Róż - Gosh Bronzing Shimmer Powder 002 Pink
-Rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - Avon Eyeshadow Primer
-cienie The Mail, Boxed, Gift Basket, Wrapped Up, Gateau, Celebrate, Noir - Sleek Oh So Special
-eyeliner - Maybelline Lasting Drama Gel Liner
-brązowa kredka - Oriflame Smooth Definer
-tusz - Bourjois Beauty' Full Volume
-sztuczne rzęsy - Born Pretty False Eyelashes #M-2 + klej DUO

Brwi:
moje naturalne

Usta:
-Rimmel Apocalips Phenomenon

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. GENIALNY makijaż!! Jestem pod wrażeniem. Nie ma się do czego przyczepić. Niczym z okładki jakiegoś magazynu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się smoky u kogoś. Mi to zupełnie się nie podoba na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już Ci to mówiłam, że jaram się każdym Twoim makijażem, ale ten jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci w takich mocnych mejkapach :) Serio! dobry jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie najczęściej noszę, nawet jak chcę coś delikatnego, to i tak potem dodaję mocniejsze kolory :)

      Usuń
  5. wow :) cudnie, jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aa jak dla mnie rewelka, na pewno kiedyś zgapię od Ciebie ten make up bo mam tą paletkę :D ojj no pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, po to właśnie dodaję makijaże :)

      Usuń
  7. Pięknie podkresliłaś swoją opalenizne, a połączenie złota z czernią jest klasyczne a ile daje uroku

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przepiękny kolor oczu!!
    Makijaż jest śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona jakie cudo można wyczarować przy pomocy tej paletki!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne oko i piękna cera <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny! Cudny! Cudny! Normalnie czuję się uwiedziona tą firaną rzęs :)) Piękny makijaż i piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny makijaż! Jak się cieszę, że trafiłam na Twój blog.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo ten makijaż jest zabójczo piękny! Nie tylko świetne dobrane kolory i wykonanie, ale w związku z tym, że idealnie trafia w mój gust to oficjalnie mówię że to mój IDEAŁ.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow przepiękny makijaż :) Baardzo do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fenomenalny :D Jestem pod mega wrażeniem, aż oczu oderwać nie mogę :D Pięknie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż jest prześliczny :)Bardzo ładnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Fenomenalny makijaż. Pierwsze zdjęcie jest hipnotyzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż jest absolutnie genialny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny makijaż! Masz niesamowity talent ;*. Jakiego używasz odcienia tego podkładu? Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam próbkę W5, który świeżo po wakacjach mi pasował. Ale już zbladłam i kupiłam odcień W3 :)

      Usuń
  20. Bomba! Super Ci pasuje taki makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.