Instagram photos of the (two) week(s) #7

Wróciłam już do domu, przede mną ogromna ilość roboty przy nadrabianiu zaległości na Waszych blogach oraz odpisywaniu na komentarze!

Dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami z Instagrama z wyjazdu, czyli z ostatnich dwóch tygodni (i jednego dnia). Zdjęć byłoby o wieeeele więcej, gdybym tylko była w cywilizowanym miejscu ze stałym dostępem do prądu, jednak ze względu na warunki spartańskie i znacznie ograniczoną możliwość ładowania telefonu moja cegiełka była praktycznie połowę wyjazdu rozładowana. Ale i tak udało mi się zrobić więcej zdjęć niż zrobiłam aparatem.


W drodze autobusem, która ciągnęła się godzinami...


Mollusiajka <3

Pogoniła wstrętnego kota na drzewo, aż się biedak zmęczył i musiał zejść | Chłodziła się w jeziorze


Omnomnom ;)


Mój outfit na Piknik Country w Mrągowie


I to co udało mi się na pikniku kupić


Ogniiicho, codziennie ognicho!


Prażone orzechy laskowe i migdały | Pizza Kowbojska w Mazurskiej Chacie (to już tradycja każdego wyjazdu) | Najlepszy hamburger jakiego w życiu jadłam! | Wędzone rybki


Oficjalne piwo FC Barcelona


Kajaki, czyli spływ Krutynią | Rzeźba w Grabowie


Moje ulubione miejsce ostatnich dwóch tygodni, na którym spędzałam wolny czas z książką w ręku | Ostatnie chwile na działce, czas wyjazdu

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Mmm , pizza. <33
    Wyglądasz cudownie.! ;)
    Zazdroszczę takiego pobytu. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. OOo Mragowo kiedyś miałam zajawkę na ten festiwal :) No i widze mnóstwo przynszego żarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix, widać, że wyjazd był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.