Lipcowy Haul

W tym miesiącu trochę spóźniony, ponieważ spodziewałam się paczek w trakcie wyjazdu na Mazury, więc nie mogłam stworzyć notki przed, a w tym tygodniu miałam wiele na głowie.


Przesyłka od Sigmy <3


Sigma Eye Shadow Base Unveil




Sigma Face Kit



Sigma F30 Large Powder



F40 Large Angled Contour



Sigma F50 Duo Fibre



Sigma F60 Foundation



Sigma F70 Concealer



Cienie Inglot 373 Matte i 311 Matte


Pozmieniałam trochę miejsca w paletce i obecnie wygląda tak:


Brakuje już tylko trzech cieni. Mam na oku jedno złotko oraz chcę dokupić jeszcze jakieś dwa brązy.


Tołpa Dermo Body Cellulite Globalne serum antycellulitowe 360º

Tołpa Dermo Face Roscal - Łagodzący krem wzmacniający lekki na dzień, Łagodzący krem wzmacniający bogaty na dzień, Regenerujący krem wzmacniający na noc, Łagodzący koncentrat wzmacniający oraz Żel micelarny do mycia twarzy i oczu.

Tołpa Dermo Face Relift 45+ - Liftingujący krem rozświetlający na dzień, Rozświetlający krem regenerujący na noc, Liftingujący krem rozświetlający pod oczy oraz Maska-serum liftingująco-rozświetlająca na twarz, szyję, dekolt i biust (pojawi się gościnna recenzja w wykonaniu mojej mamy)


Eveline - Spa Professional Nawilżająco-ujędrniający balsam, Slim Extreme 4D Złote serum wyszczuplająco modelujące, Slim Extreme 4D Złoty peeling-masaż drenujący, Bio Hialuron 4D SOS Luksusowy krem przywracający gęstość skórze, 9w1 Total Action Skoncentrowana odżywka-serum do paznokci, lakiery miniMax, Eye Max Precision kredka do oczu, BB magic gloss błyszczyk do ust.

 Koenzymy Młodości Aktywna  maseczka termiczna, Argan Oil Przeciwzmarszczkowy odmładzający krem na dzień (pojawi się gościnna recenzja w wykonaniu mojej mamy)



IsaDora Lash Color Waterproof Mascara 52 Aqua Blue

IsaDora Eyephoria 02 Golden Sand


Born Pretty Holo Polish Nr 8

Born Pretty Handmade Artifical Black False Eyelashes Makeup #M-2  




Kosmetyki Tołpa, Eveline oraz Isadora otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Zainteresowała mnie przesyłka od Sigmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na widok Sigmy zaświeciły mi sie oczka
    same cudowności ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie odnośnie Inglota. Jak wygląda kupno paletki? Chciałam kupić pustą i skompletować sama. I ile kosztuje paletka np. na sześć cieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puste paletki można kupić mieszczące 2 cienie (12zł), 3 (13zł), 4 (13zł), 5 (14zł) lub 10 (18zł), więc najlepiej kupić na 10 cieni od razu i powoli sobie kompletować, tak jak ja to robię.
      Kwadratowe cienie kosztują 13zł za sztukę :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź:)

      Usuń
  4. Ileż wspaniałych nowości :D Będziesz miała co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kupić sobie właśnie nowe pędzle i jakąś paletkę z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę pędzelków :) Świetne kosmetyki do testów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo tego, iż słyszałam, ze pedzle Sigmy są bardzo dobre, ja jestem oddana pedzlom Hakuro <3

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.