Miley Cyrus Inspired Makeup

Makijaż inspirowany Miley Cyrus z najnowszego teledysku (We can't stop).

I chociaż piosenka mi się nie spodobała (ale cholernie wpada w ucho, trzeba przyznać) to makijaż Miley uwielbiam. Podkreślone oko z rozświetloną powieką, czerwone usta oraz rozświetlona skóra bez różu i bronzera.







Twarz:
-Podkład - Lumene CC Color Correcting Cream + Dermacol
-Puder - Krzemionka
-Rozświetlacz - Lumière - Sigma Paris Makeup Palette

Oczy:
-baza - Avon Eye Shadow Primer
-cień Versailles Sigma Paris Makeup Palette
-cień Espresso Martini - Sleek Caribbean Curacao
-czarna kredka - NYX Jumbo Black Bean
-tusz - Bourjois Beauty' Full Volume
-sztuczne rzęsy - Born Pretty False Eyelashes #M-2 + klej DUO

Brwi:
moje naturalne :)

Usta:
-szminka Hean City Fashion Long Wear Lipstick 158 Ruby Red

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Szminka wymiata, piękna jest! Mam podobną bo Burgund 156 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że wszystkie takie same dostałyśmy :)
      generalnie to ta szminka jest super! pierwsze wrażenie zrobiła na mnie naprawdę niezłe! ;)

      Usuń
  2. Piękny!
    A ja mam takie samo jajeczko EOS do ust jak w teledysku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry jest? Chciałabym go wypróbować :)

      Usuń
    2. Jest świetny! Uwielbiam go :)
      Nie pożałujesz kupna :))

      Usuń
  3. wyglądasz tak... poważnie, ale ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo niezbyt mi uśmiech wyszedł na zdjęciach ;)

      Usuń
  4. Piękny makijaż i te usta!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie na tak!
    Te rzęsy! <3

    Fakt, głupia, wpadająca w ucho ,,piosenka" ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy piękne, to prawda! Jestem w nich absolutnie zakochana :)

      Mi szczególnie siedzi w głowie po coverze kolaboracyjnym Chestera See ;)

      Usuń
  6. Cudnie Ci w takim makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się subtelność tego makijażu.Oczy niewinne delikatne i te krwistoczerwone usta robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzęsy prezentują się bosko.:)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.