Pretty Little Liars Tag

Serial jakiś świetny nie jest i nie zaliczyłabym go do moich ulubionych, jednak jest wciągający, ponieważ cały czas chcę (jak każdy) dowiedzieć się kim jest A.

Ze względu, że wiele z Was na pewno ogląda ten serial stwierdziłam, że fajnie będzie podzielić się tym tagiem i zobaczyć też co wy o tym myślicie.


Dlatego osoby, które oglądają ten serial zapraszam do zabawy z tym tagiem lub napisanie komentarza ze swoimi myślami.


A osoby, które są w trakcie oglądania lub mają zamiar ostrzegam przed spoilerami!




1. Jaki jest twój ulubiony bohater?

Spencer. Jest mózgiem całej drużyny, zawsze wie co robić. Oraz aktorka grająca ją jako jedyna spośród czwórki dobrze gra, jest przekonywująca, gdzie pozostałe dziewczyny są sztuczne.

2. Jak myślisz kto kryje się za zespołem A?


Krążą teorie, że Allison mogła mieć siostrę bliźniaczkę, to by wytłumaczyło wiele, jednak ja bym obstawiała bardziej fakt, że ona wcale nie umarła, skoro nie pokazali jej ciała. Ale zastanawia mnie czy miała by powód, żeby tak się mścić na dziewczynach, chociaż to jest do niej podobne.

Jestem pewna, że stoi za tym Jason, ponieważ w pociągu w Halloween, kiedy A próbowało zabić Arię, ta dźgnęła jedną osobę śrubokrętem, a potem pokazana była scena jak Mona opatruje ranę Jasona.

3. Którą parę najbardziej lubisz?


Zdecydowanie Spencer i Wren. Wren jest moim ulubionych bohaterem w serialu i ubolewam nad tym, że tak rzadko pojawia się na ekranie.

4. Najbardziej pamiętny/kiepski/głupi moment w serialu?


Cały serial jest kiepski i głupkowaty. Dziewczyny nie potrafią grać, zajmują się sprawami od złej strony i nie zauważają oczywistych rzeczy.

5. Ulubiony czarny charakter?


Mona! Jej pobyt w szpitalu psychiatrycznym oraz jej akcje jako A były super.

6. Kto może stać się lub stanie się czarnym charakterem według Ciebie?


Melissa, cały czas podejrzewam ją. Jednak za każdym razem jak ma wyjawić coś więcej to udaje się jej uciec/zmienić temat i nic nie jest wiadome.

7. Która dziewczyna według Ciebie została najbardziej skrzywdzona przez A?


Myślę, że Spencer najbardziej oberwała, co przyczyniło się pobytem w szpitalu psychiatrycznym.

8. Styl której dziewczyny najbardziej Ci się podoba? Z którą dziewczyną byś się utożsamiła?


Najbardziej podoba mi się styl Spencer. 

9. Dlaczego dziewczyny stale widzą Alison? Myślisz, że może coś więcej za tym stoi?


Myślę, że Allison może nadal żyć, wszystko się okaże.

10. Kto jest twoją sympatią w serialu?


Wren Wren Wren Wren Wren!

11. Kto jest twoim najmniej lubianym bohaterem? (Spośród 4 dziewczyn oraz w całym serialu)


Emily, jej postać jest bardzo nudna i nic się nie dzieje ciekawego u niej. 

Noel, wkurzający gość, tak samo z resztą jak Jenna.

12. Jakie wydarzenie było dla Ciebie najbardziej szokujące?


Gdy okazało się, że Toby był A. Nie wiedziałam jak to możliwe.

13. Myślisz, że Toby rzeczywiście nie żyje?


Już w serialu okazało się, że Toby żyje i tak myślałam, że będzie jak oglądałam wcześniejsze odcinki.

14. Co byś zrobiła gdyby A ścigało Ciebie?


Walczyłabym jak tylko mogę, w końcu by się coś działo i miałabym wiele zagadek do rozwiązania ;)

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Kurcze, to Tobby będzie A?
    Dopiero rozpoczynam przygodę z serialem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Allison MA siostrę bliźniaczkę i to ona jest A!!!! Spaliłam Ci serial hehehe wystarczy przeczytać książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo, to potwierdzono oficjalnie, że nie będzie zakończenia takiego jak w książce:))

      Usuń
  3. Też bardzo lubię Spencer, jej styl jest zawsze schludny i ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również oglądam serial bo jestem ciekawa jak to się wszystko wyjaśni... Dobry dla zabicia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten serial, nie wiedziałam, że jest taki tag :). Oczywiście serial nie jest najwyższych lotów, ale wciąga! Mogłam oglądać go odcinek za odcinkiem przez cały dzień, a to nieczęsto się zdarza :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.