Sierpniowy Haul

W tym miesiącu przybyło mi trochę perełek, z których cieszę się niezmiernie :)

Zakupy w Marionnaud:


Kupienie pełnowymiarowego opakowania (od marca używam 1 gramowej próbki) było tylko kwestią czasu. Jak tylko dostałam smsa od Marionnaud z informacją o promocji (drugi produkt -50%) pognałam od razu do perfumerii, szczególnie, że byłam w posiadaniu bonu -35zł. Dzięki temu za rozświetlacz i bronzer (patrz niżej) zapłaciłam cenę samego bronzera. Opłacało się, prawda? ;)

The Balm Mary-Lou Manizer




The Balm Bahama Mama



Zakupy w Super-Pharm podczas Dni Klubu Lifestyle:


Dermika Pure Peeling enzymatyczny z papainą i żółtą glinką



Dermedic Hydrain 3 Hialuro Krem pod oczy


Przesyłka od Sigmy:




Sigma F 35 Tapered Highlighter




Sigma Synthetic Kabuki Kit


Od lewej: F80 Flat Kabuki, F82 Round Kabuki, F84 Angled Kabuki, F86 Tapered Kabuki, F88 Flat Angled Kabuki



Synthetic Precision Kit


Od lewej: P80 Precision Flat, P82 Precision Round, P84 Precision Angled , P86 Precision Tapered, P88 Precision Flat Angled




Pędzel F82 przeznaczyłam do rozdania, do którego serdecznie zapraszam:


Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. Omamo, te pędzle tak pięknie się prezentują! Nic tylko nimi malować <3 Ale Ci dobrze, wiesz? Miziać się nimi wszystkimi... ech.

    No nie, nie kuś mnie no. Bahama Mamę też muszę mieć w takim razie :P Mary-Lou uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ;)

      Kupuj koniecznie, cudowna jest!

      Usuń
  2. Wow, ile pędzli! Też bym tyle chciała :) Przepraszam za spam, ale zapraszam Cię na moje małe rozdanie i pomoc w pewnym konkursie (tylko do końca dzisiejszego dnia-bardzo mi zależy na głosie), jeśli jeszcze nie widziałaś tutaj link i szczegóły - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Z 'The Balm' mam już rozświetlacz teraz poluje na bronzer i róż 'Down Boy' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciągnie teraz do Frat Boya i Sexy Mamy, ale pewnie kupię je wszystkie ;)

      Usuń
  4. Świetne nowości, a najbardziej pędzle :D

    też właśnie szykuję takiego posta! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne nowości ;) korci mnie ten bronzer ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boziuniu jakie pędzelki super!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na widok Twoich nowości aż mi ślinka poleciała :D haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy!!
    Zazdroszczę pędzelków;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super nowości :) Fajnie, że udało Ci się tak tanio dorwać bronzer i rozświetlacz :D
    A ile pędzli!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy, podobają mi się szczególnie pędzle

    OdpowiedzUsuń
  11. Peeling z Dermiki miałam,ale nie zrobił na mnie większego wrażenia,za to pędzle-wow! *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju jeju jakie cudowne pędzle. Chcę

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią bym przygarnęła te pędzle <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mary-Lou kupiłabym bez wahania, ale moja tłusta cera mnie jeszcze powstrzymuje :)
    Bahama Mama natomiast widzę u siebie i jak zużyję moje dwa aktualne bronzery, chętnie się w tę sztukę zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne pędzle - marzy mi się taka kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo tych nowości, ale same super rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaszalałaś :D Mam krem do twarzy Dermedic z tej i jest całkiem ok:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy :D
    Ach pędzle <3 Zazdroszczę okazałej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozświetlacz śni mi się po nocach !

    OdpowiedzUsuń
  20. Tez zakupiłam ten peeling Dermika i jestem z niego bardzo zadowolona ! Mimo iz jest to peeling enzymatyczny jest on naprawdę skuteczny ! Peeling super sie rozprowadza, przyjemnie pachnie no i daje super efekty. po użyciu skora jest wygładzona, niesamowicie oczyszczona, pory za domknięte, skora wygląda o wiele lepiej! Peeling jest bardzo wydany- ja używam raz w tygodniu i starcza na bardzo dlugo:)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.