Wakacyjne Igraszki Kosmetyczne - 20 lipca 2013

Minęły już trzy tygodnie od tego zacnego spotkania blogerek, jednak ja, ze względu na pobyt na Mazurach, nie miałam jak dodać relacji i dlatego jest ona dopiero teraz.

Dzięki inicjatywie trzech niesamowitych dziewczyn - Patrycji, Małgosii i Eli mogłyśmy spędzić idealną sobotę w towarzystwie blogerek nie tylko z Warszawy, ale z całej Polski. Najbardziej cieszyłam się z możliwości poznania Magdy - Jamapi :)

Oprócz świetnego składu, godzin plotkowania w uroczej restauracji o nazwie Spotkanie, miałyśmy zapewnione wiele atrakcji dzięki dziewczynom. Prezentacja firmy Organics Beauty razem z badaniem skóry oraz poradą pani trycholog. Zostały specjalnie dobrane szampony dla naszych potrzeb. Ciekawostką jest umieszczone nasionko akacji w butelce, która jest biodegradowalna i po zakopaniu oddaje wartości odżywcze nasionkowi. Następnie przedstawiona została nam oferta Eveline oraz Pat&Rub, których, przyznam szczerze, nie słuchałam. Zajęta byłam rozmowami z dziewczynami oraz oglądaniem wymiankowych cudenek. Pojawiła się Kasia z ploteczkarni, gdzie odbywają się różnego rodzaju warsztaty dla kobiet. Najlepsze zostało oczywiście zostawione na koniec - mogłyśmy zobaczyć na żywo powstawanie balsamu do ciała oraz balsamu do ust, świetny pomysł przygotowany przez organizatorki :)

Tak jak zwykle ze spotkania wróciłam z migreną, tyle kobiet w jednym miejscu przez długi czas tak się kończy, jednak cieszę się bardzo, że mogłam w nim uczestniczyć.


Trochę zdjęć, ciężko będzie Wam znaleźć tam moją osobę:


jedzenie przede wszystkim :D






















Prezenty ze spotkania:


























Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Lepiej późno niż wcale :) Pozdrowienia i mam nadzieję do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak, mam nadzieję, że na następnych igraszkach się spotkamy :)

      Usuń
  2. Oczka me wydarzyły na jednym ze zdjęć odzywke do rzes (a właściwie to serum). U mnie jako baza pod tusz sprawdza się rewelacyjnie. Mam nadzieję, ze u Ciebie też się sprawdzi.
    Zapraszam do mnie http://perfectionistic-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam już kiedyś te serum i nie pasowało mi ani jako serum ani jako baza, żadnego efektu nie było widać, jedynie sklejała rzęsy.

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.