Brązowy makijaż z akcentem żółtego złota - krok po kroku

Zostałam poproszona o wykonanie tutorialu makijażu inspirowanego Evan Rachel Wood, który właśnie dzisiaj Wam pokażę.

Jeśli chcecie jakiś tutorial z makijaży, które już wcześniej publikowałam na blogu, to piszcie śmiało :)

Tak wyglądał makijaż (teraz zrobiłam go odrobinę inaczej - bardziej roztarłam kreskę, aby powstał gradient oraz skoncentrowałam się na wewnętrznym kąciku, ale nie mam zdjęcia całej twarzy, bo w taką pogodę jest to niemożliwe z moim sprzętem):



1. Zaczynam od makijażu oka.

2. Na całą powiekę nakładam bazę, następnie na powiekę ruchomą oraz w załamaniu nakładam beżowy cień, nad załamaniem i pod łukiem brwiowym jasny kremowy cień. Używam bazy Hean Stay On oraz cieni Inglot 328 Matte i 351 Matte.


3. Rysuję kreskę czarną kredką, nie musi być ona idealna, ponieważ i tak ją będę rozcierać. Używam kredki NYX Jumbo Black Bean.

4. Rozcieram kreskę brązowym cieniem w górę, nie przekraczając linii załamania. Czystym pędzlem rozcieram granice cieni. Używam cienia Boxed z palety Sleek Oh So Special.


5. Ze względu na brak cienia w kolorze żółtego złota nakładam najpierw w kąciku żółty cień. Używam cienia Miyo 27 Sunrise.

6. Nakładam złoty, szampański cień w kąciku oka oraz pod łukiem brwiowym. Dolną powiekę podkreślam delikatnie brązowym cieniem, którego używałam do roztarcia kreski. Używam cienia Inglot 110 Amc Shine.


7. Tuszuję rzęsy oraz podkreślam brwi. Używam tuszy Gosh Growth Mascara + Bourjois Beauty' Full Volume oraz Wibo Eyebrow Stylist.

Gotowe :)

Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Jak dla mnie świetny, klasyczny a zarazem bardzo elegancki. I wiesz co Ci powiem bardzo dobrze Ci w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż:) czy mogę spytać czego użyłaś na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, to była jakaś stara szminka, z której starły się całkowicie napisy. Szukam właśnie takiej samej, ale ciężko znaleźć ;)

      Usuń
  3. to ja prosiłam o ten makijaż :) dziękuje bardzo, jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem :)
      Venus niestety nie zrobię, bo nie mam już tego złotego eyelinera ;(

      Usuń
  4. Świetnie Ci wyszedł makijaż, bardzo podoba mi się efekt roztartej kreski na tym beżowym cieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczną pomadkę masz na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio też robiłam żółty kącik i świetnie to wygląda moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko! :D Podoba mi się ten zółty akcent w kąciku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż :) Dzięki za instrukcję krok po kroku - spróbuję go wykonać :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.