Delikatny makijaż do szkoły, pracy - krok po kroku

Prosiłyście mnie o tutorial krok po kroku jak zrobiłam ostatni makijaż i właśnie dlatego go dodaję :)

Zdjęcia różnią się jasnością i odcieniem ze względu na ciągle zachodzące słońce.



1. Ze względu na używanie czarnego cienia, który ma tendencję do osypywania się makijaż zaczynam od oka, dopiero później zajmuję się twarzą.

2. Nakładam bazę na całą powiekę, aż pod łuk brwiowy. Używam bazy Avon Eyeshadow Primer.


3. Brązowym cieniem używając pędzelka do eyelinera zaznaczam linię odrobinę ponad załamaniem wychodząc odrobinę w zewnętrznym kąciku, ponieważ chcę, aby brązowy cień nie wychodził poza tę linię. Używam cienia Boxed z palety Sleek Oh So Special.

4. Rozcieram granicę brązowego cienia małym kulkowym pędzelkiem, następnie wypełniam tym samym brązowym cieniem 1/3 zewnętrznej części powieki ruchomej oraz podkreślam załamanie.


5. Rozcieram wszystko używając pędzelka do blendowania.

6. Na całą powiekę ruchomą nakładam różowy cień. Używam cienia Ribbon z palety Sleek Oh So Special.


7. W miejscu gdzie poprzednio nałożyłam różowy cień nakładam opalizujący na złoto różowy cień. Nakładam go także w wewnętrznym kąciku oraz pod łukiem brwiowym. Używam cienia Gateau z palety Sleek Oh So Special.

8. Wzdłuż linii rzęs rysuję cieniutką kreskę brązowym cieniem, którą odrobinę przyciemniam czarnym cieniem. Dolną powiekę podkreślam odrobiną brązowego cienia przy linii rzęs. Używam cieni Boxed i Noir z palety Sleek Oh So Special.


9. Podkreślam linię wodną białą kredką oraz tuszuję rzęsy. Używam kredki Nyx Jumbo Milk i tuszu Gosh Growth Serum


Gotowe :)




Dajcie znać czy podobają się Wam tego typu notki i czy taki układ Wam pasuje czy coś mam zmienić.

Jeśli chcielibyście zobaczyć tutorial do makijażu, który już kiedyś pokazywałam na blogu to piszcie śmiało :)

Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. Bardzo ładny, dzienny makijaż! Uwielbiam paletkę OSS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie, więcej takich wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. notka świetna !
    tutorial bardzo czytelny a makijaż śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Notka bardzo fajna a makijaż bardzo piękny! ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za tutek, makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie, świeży i zdrowy look ;) a Twoje policzki sa piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat mam paletkę Sleeka OSS, więc może wypróbuję ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak najbardziej jestem za takimi wpisami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym jeszcze chętnie zobaczyła jak wykonujesz makijaż "venus" i ten inspirowany Rachel Wood :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, chętnie zrobię ;)
      Chociaż do Venus nie wiem czy mam jeszcze ten eyeliner, mogłam już wyrzucić, bo ciężko się z nim pracowało.

      Usuń
  10. bardzo podoba mi isę ta propozycja

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż dzienny :D Przydatny tuorial :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie zrobiony stepik. :) odgapię i pomaluję się podobnie, lubię oh so special. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba. Oko jest podkreślone i rozświetlone, czyli tak, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny, ja niestety delikatnych makijażach wyglądam trochę niewyrażnie, zazdroszczę;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo podoba i nic bym nie zmieniała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny! Do twarzy Ci w takim delikatnym make-upie.

    www.WingsOfEnvy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne połączenie kolorków, które podbijają Twój kolor tęczówki. Właśnie przez przypadek trafiłam na Twój blog, patrzę a tu koleżanka z Wawy :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.