Eveline BB Magic Lip Gloss 6w1 Błyszczyk do ust #358 - recenzja


Błyszczyk zamknięty jest w opakowaniu z klasycznym aplikatorem mieszczącym 6 ml produktu. Jego cena wynosi ok. 10 zł.

"Pielęgnuje usta nadając im uwodzicielski wygląd i olśniewający blask! Innowacyjne połączenie produktu do pielęgnacji i makijażu ust. Odżywcza formuła bogata w unikalne składniki aktywne chroni usta przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Kompleks witamin C i E połączony z siłą olejków mineralnych intensywnie wygładza i regeneruje."


W opakowaniu błyszczyk wygląda na piękny nudziak, inaczej jednak wygląda na ustach. Daje im mroźny efekt, rozjaśnia je, rozkłada się w sposób nierównomierny, zostawiając smugi.

Wszystko zmienia się gdy nałożymy go na inny produkt do ust. Wtedy bardziej sprawia wrażenie nudziakowego błyszczyka, ze względu na rozjaśnienie szminki nałożonej wcześniej, daje ustom piękny blask. Nie mam, niestety, zbliżenia na usta, jednak możecie zobaczyć jak to mniej więcej wygląda w moim ostatnim makijażu, gdzie nałożyłam go na szminkę w kredce Bourjois [klik]


Konsystencja błyszczyka jest gęsta, co nie przeszkadza w aplikacji, ani w użytkowaniu. Może się odrobinę kleić, ale nie jest to nic bardzo wyczuwalnego.

Trwałością nie grzeszy. Wytrzymuje na ustach 1-2 h lub do jakiegokolwiek kontaktu z jedzeniem lub piciem, wtedy znika od razu.

Bardzo podoba mi się w tym błyszczyku zapach, który przypomina landrynki.





Kosmetyk otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

Udostępnij ten post

4 komentarze :

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.