Eveline bioHyaluron 4D Luksusowy krem przywracający gęstość skórze - recenzja


Krem zamknięty jest w plastikowym opakowaniu mieszczącym 200 ml produktu. Jego cena wynosi ok. 10 zł.

"Luksusowa kuracja regenerująca dla skóry suchej i wrażliwej, wymagającej intensywnego odżywienia i wzmocnienia. Innowacyjna formuła przywraca gęstość i sprężystość skórze, zapewnia ekstremalnie długotrwałe nawilżenie. Głęboko odżywia, wygładza, uelastycznia skórę oraz przeciwdziała procesom starzenia się. "


Używałam go codziennie przez około miesiąc i pierwsze co mogę powiedzieć to fakt, że jest niesamowicie wydajny. A to ze względu na delikatną konsystencję przypominającą mleczko do ciała. Potrzebna jest niewielka ilość produktu, aby rozprowadzić ją po całym ciele. 

Wchłania się bardzo szybko, skóra po użyciu jest miękka w dotyku i wydaje się nawilżona.

Jeśli chodzi o nawilżenie to myślę, że dla większości osób będzie wystarczająco dobra. Moja skóra jednak należy do wymagających i ten krem nie dał jej tego czego potrzebuje. Może gdybym używała go dwa razy dziennie dałby dobre efekty, jednak szukam balsamu, z którego będę w stu procentach zadowolona po jednym dziennie użyciu.


Dodatkowo balsam bardzo ładnie pachnie, dzięki czemu bardzo miło się go używa.

Osobiście lubię tego typu opakowania, ponieważ ma się dostęp do każdego grama produktu i nie jest on uciążliwy w użytku.



Kosmetyk otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.


Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. A ja właśnie przyniosłam kupiony sam kwas hialuronowy i będę dodawać do wszystkiego, do czego można dodawać! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nawilżenie nie jest mocniejsze, ale i tak nieźle wypada:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda że mnie na mówiłaś na zakup tego kremu

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo się z nim polubiłam i wiem już na pewno że będę wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się byc naprawdę porządnym.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam,ale dużo dobrego o nim słyszałam..szkoda,że nie do końca dla Ciebie się sprawdził

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.