Eveline MiniMax Quick & Dry Long Lasting


Lakiery zamknięte są w małych, 5 ml buteleczkach. Ich cena wynosi ok. 4 zł za sztukę.

Kolekcja ma dużą gamę kolorystyczną, każdy lakier w piękniejszym kolorze.


Producent obiecuje 9-dniową trwałość lakieru. Niestety tak długo na moich paznokciach się nie utrzymały. W dobrym stanie znajdują się przez 2-3 dni.

Aby uzyskać piękny kolor na paznokciach należy nałożyć 2 lub 3 warstwy, co jest odrobinę uciążliwe, ze względu na długi czas schnięcia lakierów.


Pędzelek jest wąski i bardzo precyzyjny. Przyjemnie malowało mi się nimi paznokcie. Ich konsystencja jest wystarczająco gęsta, aby nie zalewały skórek.

Posiadam z tej kolekcji zarówno lakiery kremowe, jak i te z drobinkami, ale ze zmywaniem żadnych z nich nie miałam problemów. 


Osobiście bardzo mi się podoba, że lakiery są w małych pojemnościach. Łatwo zużyć je całe lub chociaż w większości. Oraz wyglądają bardzo uroczo, szczególnie jeśli posiada się kilka kolorów.



Jak wyglądają na paznokciach:


#684 - trzy warstwy


#685 dwie warstwy


#686 dwie warstwy


#687 dwie warstwy


#688 trzy warstwy



Kosmetyki otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Może małe buteleczki ale wydaje mi śię lepsze bo szybko zyżjesz i nie wysycha.
    Klory ładne powiem soczyste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory! Zwłaszcza 685 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fiolet mi się podoba,taka jeżyna:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobał mi się 685.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolorki :) W sumie wszystkie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są te kolory, ale kuurde, po co obietnice 9-dniowej trwałości?:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wlasnie dzis niebieską mini maxowość! I baardzo go lubię, z tych Twoich najpiękniejsza jest ostatnia czerwien!

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie wszystkie mi się podobają :D ale z tą trwałością to chyba przesadzili :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie umiałabym się na jeden zdecydować;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam uraz do lakierów Eveline wciąż, aczkolwiek ta linia kolory ma naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.