Eveline Spa! Professional Kwiat Lotosu Nawilżająco-ujędrniający balsam - recenzja


Balsam zamknięty jest w praktycznym opakowaniu z pompką mieszczącym 350 ml produktu. Jego cena wynosi ok. 16 zł.

"Nawilżająco - ujędrniający balsam sprawia, że skóra staje się maksymalnie wygładzona, ciało perfekcyjnie ujędrnione i wymodelowane. Doskonale nawilża, poprawia elastyczność skóry, niweluje szorstkość i łuszczenie, dzięki czemu przedłuża trwałość opalenizny. Aksamitna, szybko wchłaniająca się formuła zapewnia skórze miękkość i satynową gładkość, a niezwykły zapach kwiatu lotosu orzeźwia i napełnia energią. "


Balsam skierowany jest do osób z suchą oraz bardzo suchą skórą, jaką ja akurat na ciele posiadam. Sprawdził się u mnie świetnie, bardzo dobrze nawilża moją skórę, która od razu po użyciu wygląda o wiele lepiej, jest wygładzona i odżywiona. Ujędrnienia nie zauważyłam.

Balsam ma bardzo praktyczne opakowanie, wygodnie się go aplikuje dzięki zawartej pompce. Jego konsystencja jest idealna - ani za rzadka, ani za gęsta, bardzo dobrze się rozprowadza na skórze oraz szybko wchłania. A ładny zapach umila czas aplikacji.

Produkt jest wydajny, starczy nam na długo. Na pewno będę do niego wracać.




Kosmetyk otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.


Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Mam dwie inne wersje balsamu z Eveline. Dobrze się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś obawiam się stosować perfumowanych balsamów... Raz się przejechałam i od tej pory mam stracha, że dostanę uczulenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I to mi tylko przypomina ze balsamowac sie trzeba a ja nie lubie:) Musze zienic nawyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to codziennie używam, bez tego byłabym jedną wielką swędzącą kulką! ;)

      Usuń
  4. może się na niego kiedyś skuszę, bardzo lubię kosmetyki z pompką

    OdpowiedzUsuń
  5. ale butla wielka!:)ciekawe na ile by mi wystarczyła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te balsamy z Eveline. Mój ulubiony to orchidea. Świetnie nawilża i jest niesamowicie wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok temu kupiłam go w Biedronce i byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.