Piąty Wibo Box!

 Przedstawiam Wam przedostatni box od Wibo.

Jak przyjrzycie się dobrze zdjęciom uda się Wam dojrzeć mojego małego potworka w tle, nie miałam serca jej stamtąd zabierać :)


Wibo Wild Thing Base Nail Polish Nr 1 i 5

Wibo Wild Thing Nail Effect Powder Lady in Red i Sexy Wamp

Limitowana edycja!



Lovely Blink Blink Nr 1, 3 i 5

Już się nie mogę doczekać aż ich użyję! :)



Wibo Express Growth Nr 3, 481 i 484



Wibo Extreme Nails Nr 20, 178

Trzeci lakier niestety nie przetrwał transportu.



Wibo Glamour Nails Nr 7

Piękny kolor!



Lovely Matte Top Coat



Dodatkowo każda z nas dostała pędzel do makijażu od Lovely, mi trafił się pędzel do różu, który jest baaardzo mięciutki.

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. lakiery cudowne ;) pozytywnie zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo już widziałam recenzji dziewczyn i nie bardzo są zadowolone z tego boxa.Najbardziej im się chyba pędzelki podobają;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jak Twoje blink blink się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dobre doświadczenie z pędzlami od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ten pędzelek do różu :)

    Ten top coat matujący mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczególnie kuszą te top coaty z Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matowy top coat chyba najbardziej mnie zainteresował ;) i blink blinki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze cudenka maja panterke i to z pewnoscia przygiaga wzrok :) Poka poka jak się sprawują na paznokciach :) bo rozumiem ze sa to furzakowe lakiery? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, będą puchate paznokcie :)
      jakoś niedługo może spróbuję zrobić, na razie "leczę" swoje paznokcie odżywką

      Usuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tego efektu matowego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym zobaczyć, jak wygląda na paznokciach trzeci blink blink :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się pokazać w najbliższym czasie :)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.