MAKIJAŻ: AUTUMN COLORS

Makijaż prawdziwie jesienny, zaczynając od oczu, a na ustach kończąc :)

A wykonany w całości paletką Sleek Mediterranean Monaco ;)









Twarz:
-Podkład - Revlon Colorstay
-Korektor - Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer
-Puder - Kryolan Anti-shine
-Bronzer - The Balm Bahama Mama
-Róż - Gosh Bronzing Shimmer Powder 002 Pink
-Rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - Hean Stay On
-cienie Bamboo, Sand Walker, Sunset, Washed Ashore, Magenta Madness, Moors Treasure - Sleek Mediterranean Monaco
-biała kredka - NYX Jumbo Milk
-tusz - Gosh Growth Mascara

Brwi:
moje naturalne

Usta:
-Eveline Colour Celebrities #635

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. fajny, ale czegoś mi brakuje. tylko kurcze nie wiem czego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiem czego brakuje - czarnej krechy! ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarną kreskę dodałabym z chęcią, jednak wtedy byłaby wersja wieczorowa, a chciałam dzienną, bo szłam w tym makijażu na urodziny babci :)

      Usuń
  3. a mi się podoba tak jak jest! i to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie podbija Ci kolor tęczówki, chociaż ja bym wyglądała strasznie w takim makijażu. U mnie czarna krecha eyelinerem konieczna ;) Aha, no i boskie usta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie!!! Bardzo podoba mi się kolor ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w tych jesiennych kolorkach :) Odcień pomadki jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny makijaż, nie wiem kiedy ja dojdę do takiej wprawy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo mam tą paletkę ale jakoś nei wpadłam na takei polaczenie kolorystyczne :) PS: Kwitneisz strasznie ostanio chyba się zakochałaś co? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny odcień szminki, wyglądasz świetnie w takich jesiennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie prezentują się usta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż oka ładne podbił Ci kolor tęczówki ;) kolor pomadki jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.