INSTAGRAM PHOTOS OF THE (THREE) WEEK(S) #14

Dzisiaj zbiór zdjęć z trzech tygodni, ponieważ ani po tygodniu, ani po dwóch tygodniach nie było zbyt dużo zdjęć do pokazania, więc wolałam z tym poczekać. Ciężko harowałam w pracy i nie miałam nawet siły nic robić!



Moja pierwsza wizyta w Starbucksie i Pumpkin Spice Latte!


Pierwsze życzenia urodzinowe od Yves Rocher. Pomijam fakt, że próbują mnie namówić na zakupy, ale to jest jednak miłe, że pamiętają :)


Deser lodowy z Oreo <3 data-blogger-escaped-p="">

Zakupy z Grazią i Twoim Stylem, bardzo udane :)


W czasie przygotowywania swojej własnej Pumpkin Spice Latte!


I wynik końcowy :)


Bo czas ożywić jesień!


Smoothie z ananasa, bananów i szpinaku!


Pyyyyszotka! <3 data-blogger-escaped-p="">

Nie ma to jak dobry drink po spędzeniu całego dnia w kuchni!


Makijaż w jesiennych kolorach, który pojawi się niebawem na blogu :)


Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Po 1czy to łosoś? Po 2 drugi makijaż jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejejeje wszystko co związane z jedzeniem/piciem - ahhh z chęcią bym przyjęła :D mmm to latte :D mm ten obiadek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smakołyków tu pokazałaś, a makijaże piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis na własną dyniową kawę poproszę! Ostatnio kupiłam dynię i oprócz zupy przydałoby się coś innego z nią zrobić ;p
    A gdzie można kupić deser z Oreo?

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.