RECENZJA: NIVEA LIP BUTTER CARMEL CREAM



Balsam zamknięty jest w metalowym słoiczku mieszczącym 19 ml produktu. Jego cena to ok. 10 zł.

"Wzbogacona o masło shea i olejek migdałowy formuła balsamu do ust, zapewnia intensywne nawilżenie i długotrwałą pielęgnację. Rozpieszczająca usta formuła z aromatem Caramel Cream sprawia, że są one niezwykle miękkie."


Czaiłam się długo na ten produkt, czytałam wszystkie zachwyty na jego temat i dalej nie mogę pojąć, dlaczego nie kupiłam go od razu!

Jest to mój ulubieniec w pielęgnacji ust i nie muszę używać już niczego więcej! Używam go rano i wieczorem, a moje usta są idealnie nawilżone i gładkie, już od dawna nie wiem co to są suche skórki na ustach.

Działanie świetne, ale trzeba też zwrócić uwagę na zapach, który jest cudowny! Ten produkt jest po prostu idealny.


Opakowanie idealnie się sprawdza, nie ma problemów z jego otwieraniem, ani dostaniem się do produktu (nawet przy długich paznokciach) ze względu na dużą średnicę opakowania. Nie jest to może najbardziej higieniczne opakowanie, jednak używając go tylko w domu nie ma problemu, a używać w ciągu dnia nie ma potrzeby.

Sięgam już powoli denka, dlatego kupiłam drugie opakowanie, tym razem wersja Vanilla & Macadamia.


Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. mam i uwielbiam i baby lips do piet mu nie dorasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie niestety niedostatecznie nawilza, a nakladany czesciej nawet niestety przesusza :( Jednak i tak go kocham za ten cudowny zapach, ktory nie jest karmelowy tylko baaardzo ciasteczkowy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione :) Używam codziennie na noc, da się bez używania palców - po prostu wkładam usta do opakowania i przekręcam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest! ja mam wersję malinową i również uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam za zapach przede wszystkim! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wersję waniliową, bardzo się z nią polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam je, al ostatnio przestałam być systematyczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam właśnie wersję waniliową i malinową :) Obie bardzo lubię! Te masełka są naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam malinową wersję i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam to masełko. Jego działanie i zapach są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam je, kupuję namiętnie i równie namiętnie zużywam <3 Heh, mnie się jedno opakowanie wredne trafiło i za cholerę nie mogłam go normalnie otwierać, ale na szczęście już więcej tego problemu nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam o tym rozmowę na igraszkach :)

      ja miałam lekki problem jak miałam żele zrobione, ale dałam radę ;)

      Usuń
  12. ja mam wersję malinową i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie potrafię zdecydować się na zapach.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.