PAZNOKCIE: WIBO GLAMOUR NAILS #7



Buteleczka zawiera 9,5 ml lakieru i kosztuje ok. 7 zł.

Jest to dodatkowy, jesienny kolor do obecnej już kolekcji.



Kolorem zachwycił mnie niesamowicie i od razu po dostaniu piątego Wibo boxa znalazł się na moich paznokciach. Jest to głęboki granat ze złotymi i srebrnymi drobinkami, przypomina pięknie rozgwieżdżone niebo.

Lakierem bardzo łatwo maluje się paznokcie, nie rozlewa się po skórkach. Utrzymuje się na paznokciach 2-3 dni.

Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy, które dosyć szybko wysychają.

Ze zmywaniem, mimo drobinek, nie ma problemu.

Wiem, że na moich paznokciach zagości jeszcze nie raz.







Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Śliczny jest, idealny na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i uwielbiam. Planuję zakup innych kolorów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i bardzo w moim stylu! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek super ale ja wolałabym w macie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ;) widzę po dłoni że jesteś tak bladziutka jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej serii jeden kolor i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie go lubię, mimo że to Wibo :D

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.