HAUL: WIBO BOX #6

Prezentuję Wam szósty i zarazem ostatni Wibo Box. Jak to szybko zleciało! :)



Lovely Gloss Like Gel
Numery:  227, 229, 237



Wibo WOW Matte Efect Glitters
Numery: 2, 3



Wibo WOW Glamour Sand
Numery: 1, 4



Wibo WOW Sand Effect

Numery: 3, 4



Wibo WOW Glitter Manicure
Numery: 3, 4



Wibo Volume Size Lash+ Waterproof Mascara



Lovely Maximum Volume Waterproof Mascara



Oraz dwa pędzelki Lovely (do różu i do nakładania cieni) w ramach rekompensaty za opóźnioną wysyłkę.


A dzisiaj o 20...

Zapraszam na rozdanie z kosmetykami Wibo!


Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Jestem ciekawa tego wykończenia matowego i pędzelków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piaski już widziałam, ale te gliterki też zapowiadają się świetnie :) Pokaż fiolecik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te lakiery :)
    Zostaję u Ciebie - bardzo fajny blog !! Zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak się te pędzelki sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę ładnie o recenzję piaseczków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny box! Piaski i trio Gloss Like Gel podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOWy mnie ciekawią :) mam ten piasek nr 3, świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. piaskowce i neonki wyglądają fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna zawartość!
    Lubię WIBO :))

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.