RECENZJA: THE BALM STAINIAC LIP & CHEEK STAIN



Pełnowymiarowe opakowanie zawiera 8,5 g i kosztuje ok. 50 zł.

Ja posiadam miniaturowe opakowanie, które wygrałam w konkursie.


Produkt jest w formie żelowej i dobrze się nakłada na usta. Posiada klasyczny aplikator.

Daje bardzo delikatny efekt, podkreśla naturalny kolor ust, przyciemniając go i nadając mu odrobinę intensywności. Na początku byłam zawiedziona, ponieważ spodziewałam się intensywnego koloru, jednak potem bardzo mi się spodobał i stosowałam go na co dzień.

Na ustach utrzymuje się bardzo długo, bez jedzenia ok. 6 godzin w stanie idealnym, potem lub po jedzeniu kolor blednie, jednak robi to równomiernie i usta wyglądają nadal dobrze.


Jedynym minusem, jaki znalazłam to fakt, że wysusza usta. W ciągu dnia trzeba nałożyć na niego balsam nawilżający, żeby temu zapobiec i żeby usta nie były ściągnięte. 

Lubię swoją miniaturkę bardzo, dlatego że zmieści się wszędzie i mogę go mieć zawsze ze sobą, chociaż nawet pełnowymiarowe opakowanie jest dosyć małe.


Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Fajnie wygląda, pokażesz na sobie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa efektu na ustach :)

      Usuń
    2. postaram się w środę dodać zdjęcie :)

      Usuń
  2. Lubię takie intensywne odcienie:) Choć cenię sobie świetną trwałość, to nie umiem przekonać się do stainów. Nie mam szczęścia do tego typu produktów. Trafiłam na egzemplarze, które trudno równomiernie rozprowadzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że gdybym zainwestowała w kosmetyk ze średniej lub wyższej półki nie miałabym problemów z aplikacją.

      Usuń
  3. piękny kolor, szczególnie jestem ciekawa efektu na policzkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zobaczyłabym efekt na Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor! Pokaż jakiś makijaż w którym się nim umalowałaś :))

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.