Tołpa Rosacal część II - żel micelarny oraz koncentrat wzmacniający - recenzje

Wczoraj pokazywałam Wam pierwszą część, w której opisywałam trzy kremy do twarzy, dzisiaj część druga :)


Tołpa Rosacal Żel micelarny do mycia twarzy i oczu

Żel zamknięty jest w 150 ml tubce, która kosztuje ok. 27 zł.

Produkt jest bardzo delikatny, idealnie będzie sprawdzał się dla skóry wrażliwej. Mimo delikatności produkt bardzo dobrze oczyszcza skórę, radzi sobie ze zmywaniem makijażu twarzy oraz makijażu oczu.

Żel nie wysusza, nie podrażnia skóry, ani oczu, nie szczypie oczy.

Nie ma problemu z jego zmywaniem, a skóra po umyciu jest gładka, nie ma mowy o ściągnięciu.

Opakowanie praktyczne, łatwo wykorzystać produkt całkowicie.

Wydajność nie jest wysoka, tak samo jak innych żeli do twarzy, dlatego raczej nie wrócę do tego żelu.



Tołpa Rosacal Łagodzący koncentrat wzmacniający

Koncentratu używałam od czasu do czasu, wtedy, kiedy moja skóra tego potrzebowała, gdy czułam lekkie przesuszenie. Szybko radził sobie z jej ponownym nawilżeniem.

Świetnie się go rozprowadza ze względu na rzadką konsystencję, wystarczy odrobina do pokrycia całej twarzy. W skórę wchłania się praktycznie natychmiast, nie zostawia po sobie tłustej warstwy.

Produkt jest bardzo wydajny. Przez jakiś czas używałam go codziennie, aby sprawdzić czy nie będzie on zapychał na dłuższą metę, nic takiego nie miało miejsca. Koncentratu zużyłam bardzo małą ilość, dlatego jeśli ktoś potrzebuje może używać go codziennie.

Korzystanie z produktu jest moim zdaniem utrudnione ze względu na pipetę. O wiele łatwiej by było z niego korzystać, gdyby zawierał pompkę lub znajdował się w opakowaniu z małym aplikatorem, tak jak w kremach pod oczy. 




Kosmetyki otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.



Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Żel brzmi fajnie, ale drogi jest :) Wolę Lirene, są tańsze i też super się sprawują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koncentrat chciałabym kiedyś wypróbować, generalnie cała seria jest dosyć interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poznaję dopiero Tołpę, mam już małą armię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli będzie jakaś promocja na ten żel micelarny to na pewno się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Post postem ale ostatnio jak tu byłam miałaś inny kolor włosków. Muszę przyznać że w tym Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kiedy Ty u mnie ostatnio byłaś! ;P
      Blondynką jestem od kwietnia i dziękuję, miło mi :)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.