ULUBIEŃCY: WRZESIEŃ

We wrześniu nie uzbierałam wielu ulubieńców, głównie z pielęgnacji, ponieważ nie miałam zbyt wielu nowości. Wiem za to, że w październikowych ulubieńcach pojawi się dużo kolorówkowych ulubieńców :)



Pat&Rub Balsam do rąk żurawina, cytryna - początkowo nie byłam z niego zadowolona, ale okazało się, że gryzł się z innym produktem do skórek. Teraz go uwielbiam, szczególnie dzięki zapachowi ;)

Tołpa Rosacal Łagodzący krem wzmacniający lekki na dzień oraz Regenerujący krem wzmacniający na noc - moja skóra nigdy nie była tak dobrze nawilżona! Więcej nie powiem, w tym tygodniu pojawią się dokładne recenzje :)

Dermedic Hydrain3 Hialuro Krem pod oczy - najlepsze w tym kremie jest to, że wchłania się natychmiast, dlatego jest idealny na dzień



L'Oreal True Match - ten podkład jest rewelacyjny! Chyba znalazłam już swój ideał!

Rimmel Stay Matte - puder jest ze mną już od dawna, bardzo dobrze matuje, jednak wcześniej nie byłam zadowolona z tego jak wygląda na twarzy, ponieważ na większości podkładów jest bardzo widoczny. Z podkładem True Match lubi się bardzo, dlatego w końcu go polubiłam




Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. l'oreal true match oraz puder z rimmel też uwielbiam:) tacy ulubieńcy od dobrych kilku lat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. moze kupie ten podklad jak mi sie burzuj skonczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stay Matte stał się ostatnio i moim ulubieńcem.
    Zainteresowałaś mnie kremami Tołpy - w wakacje używałam ich kremu matującego na dzień, ale nie byłam w 100% z niego zadowolona i mam mieszanie uczucia. Teraz moja skóra wymaga nawilżenia, więc może sięgnę po te kremy z serii Rosacal

    OdpowiedzUsuń
  4. pat&rub:) Pewnie i moim ulubieńcem by był;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremy Rosacal fajnie łagodzą. Miałam je i byłam zadowolona. Generalnie lubię Tołpę, a szczególnie ich maseczki.Za to podkład True Match mi nie pasował, wolę delikatniejsze krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię balsamy do rąk z P&R, wersję żurawinową niedawno wykończyłam, teraz używam otulającej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego z tych produktów, ale jak widzę warto zwrócić na nie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam Rimmel Stay Matte i byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Puder z Rimmela bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam kremy i puder - również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie poczytam więcej o kremach z Tołpy, tak więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten balsam do rąk i ja uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. puder rimmela używam od 3 lat :) tołpę też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.