Wrześniowy Haul

Udało mi się w ubiegłym miesiącu trafić na dużo promocji oraz na świetne ceny na targach, stąd duża ilość nowych kosmetyków.

Zgadnijcie z którego produktu jestem zadowolona najbardziej :)


L'Oreal True Match

Po miniaturce tego podkładu zakup pełnowymiarowy był nieunikniony, jestem nim zachwycona!



Perfecta Fruit Care



Maybelline The Rocket Waterproof



Maybelline Colossal Color Shock Electric Purple



Batiste Dry Shampoo Cherry



Flormar Revolution Perfect Lipstick #R12



Flormar Pretty Cream & Glaze Lipstick P322




Ardell Natural Lacies



Ardell Natural #117



Ardell Natural Demi Pixies



Maestro
od lewej: 420 rozmiar 6, 310 rozmiar 6 i 10, 497 rozmiar 12, 480 rozmiar 12



Nivea Lip Butter Vanilla & Macadamia





Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. od dłuższego czasu zastanawiam się nad tym batistem, ale ostatecznie zawsze stwierdzam że jest to produkt mi zbędny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam mieć w razie jakiś awarii, zaspania czy czegoś takiego.
      Ale po pierwszym użyciu nie jestem z niego zadowolona, zobaczymy jak dalej pójdzie

      Usuń
  2. Ja Batiste bardzo lubię, jak dla mnie to jedne z najlepszych suchych szamponów :)
    I masełko Nivea, mam karmelowe, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam karmelowe i dobijam już dna, teraz się skusiłam na tą wersję :)

      Usuń
  3. A Batistę kocham całym sercem! Mam do włosów brązowych i jest naprawdę dobry.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzelki! :D Jakie szminy śliczne, Flormara napadłaś? :D Podkład, o, ciekawe czy by dla mnie odcień był... kusicielko :P Ja tu mam oszczędzać a nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo, teraz też w Wawie jest całe stoisko w Promenadzie <3 i mam 15% zniżki, napadnę ponownie w tym miesiącu :)
      ojjj chyba nie ma, kiepsko jest z jaśniutkimi

      Usuń
  5. jestem ciekawa, czy dobre te pędzle. dasz kiedys recenzję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzja pojawi się na pewno, będę je testować namiętnie.
      ale powiem Ci, że kiepsko jest z ich miękkością, wybrałam tylko te z pędzli do oczu, które były w miarę delikatne, reszta już jest drapiąca.

      Usuń
  6. Pędzelki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. same cudenka :)
    Rocket tylko nie lubie, ale zwyklej wersji, tej nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  8. Haul widzę, że konkretny :D ooo tak to co tygryski lubią najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę same często polecane kąski. :D Za jakiś czas również poszerzę swoją kolekcję pędzli. Koniecznie muszę zakupić pędzle do blendowania cieni, do pudru i do konturowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy:) Też ostatnio kupiłam ten suchy szampon:)
    Rzęski by mi się przydały:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ochotę na ten podkład tym bardziej, że ciągłe promocje na niego zachęcają do zakupu:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kuleczka Maestro (420), mięciutka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten rozmiar akurat tak, ale większe już nie są

      Usuń
  13. Uwielbiam ten podkład, tusz do rzęs i rzęsy ardell ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. podkład już od kilku lat znajduje się w mojej czołówce podkładów, jest niezawodny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zakupy, ta pomadka mnie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe nowości, miłego testowania. Obserwuję i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ale rzęsiska !!! :) Piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko wspaniałe, a rzęsy są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tyle dobroci :)) jeszcze tego podkładu nie miałam, ale skoro on jest tak dobry... :))

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.