PAZNOKCIE: LOVELY CLASSIC NAIL POLISH #271



Lakier zamknięty jest w 8 ml buteleczce i kosztuje ok. 6 zł.

Kolor jest cudowny, jest to jeden z najpiękniejszy lakierów w mojej kolekcji.

Zawiera niebieskie drobinki, dzięki czemu w słońcu wygląda praktycznie jak duo chrom.

Bardzo dobrze się nim maluje, konsystencja jest dosyć rzadka, dlatego trzeba trochę uważać, aby nie rozlać go po skórkach. Do pełnego krycia potrzebne są trzy warstwy lakieru.


Schnie dosyć szybko. Na moich paznokciach utrzymuje się ok. 3-4 dni.

Ze zmywaniem nie ma najmniejszego problemu.

Jak tu go nie kochać? ;)







Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. nie moj kolor, mam podobny tylko troszke ciemniejsz z catrice i daaaaaawno go nie mialam na paznokciach oj daaaawno

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham fiolety i tego też, bez wyjątku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Fajnie, że tak połyskuje na niebiesko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek, uwielbiam mieć fiolet na paznokciach ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek i te niebieskie drobinki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście nietypowy, choć 3 warstwy to dla mnie trochę (dokładnie o jedną) za dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery Lovely mają cudne odcienie, ten podoba mi się ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam kolorek ale jeszcze go nie używałam ;) Ładnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na paznokciach wydaje się być ciut ciemniejszy niż w buteleczce ;) Piękny kolor i do tego ten niebieski połysk... <3

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.