ULUBIEŃCY: PAŹDZIERNIK

 Trochę (bardzo) spóźnieni, wiem. Zmagałam się z brakiem światła w wolne dni i nie miałam jak zrobić przyzwoitych (trzech) zdjęć ;)

Dodatkowo doszła zabawa z lampą pierścieniową, której uczę się obsługiwać. Trzymajcie kciuki, żebym nie oślepła! :)



Moim największym odkryciem ubiegłego miesiąca jest puder Kryolana Anti - Shine. Moja twarz nigdy nie była matowa tak długo! Kombinacja pudru i podkładu Revlona Colorstay sprawia, że po 10 godzinach od nałożenia makijażu świeci mi się delikatnie nos! Nigdy się takiego działa nie spodziewałam po żadnym pudrze, nawet nie wiedziałam, że tak się da.


Kolorowe szminki. Nie mogłoby zabraknąć burgundu, czyli szminki Eveline Colour Celebrities w odcieniu 635, który pokazałam w ostatnim makijażu [klik]. Jestem zachwycona trwałością szminki oraz zdziwiona jak bardzo ten kolor do mnie pasuje.

No i oczywiście żywe kolory, czyli wściekła pomarańcz Flormar Pretty Lipstick w odcieniu P322 oraz przepiękna fuksja Flormar Revolution Lipstrick w odcieniu R12.


Skoro cytrynowa wersja balsamu do rąk Pat & Rub przypadła mi do gustu [klik], to nic dziwnego, że cynamonowa wersja spodoba mi się jeszcze bardziej! Zapachy korzenne uwielbiam, szczególnie teraz jesienią (o ile jeszcze można ją tak nazwać), także balsam dla mnie idealny!




Postaram się wrócić do codziennego dodawania postów najbardziej jak to możliwe.

Życzcie mi powodzenia :)

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Na Tobie ta szminka Eveline zupełnie inaczej wygląda :D Bardzo ładnie Ci w niej faktycznie! Ooo, no Ty kusicielko Kryolanowa Ty, nieładnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm z niczym nie miałam do czynienia :( ale czaję się na kosmetyki Pat&Rub bo słyszałam wiele dobrego o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tak wszyscy kuszą tym Kryolanem,chyba chcecie abym zbankrutowała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam do rąk to moje marzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tę pomadke z Eveline tez bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam nic. Ja w tym miesiacu o ulubiencach zapomnialam, ale wrzuce ulubiencow roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nuta zapachowa tego balsamu do rąk wydaje się być kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego Twojego ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowite, ale nie znam żadnego z Twoich ulubieńców, czas się brać za nadrabianie tego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji używać tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.