HAUL: WIELKIE TESTOWANIE KOSMETYKÓW EVELINE

W tym tygodniu dostałam paczuszkę pełną dobroci, które będę namiętnie testować w najbliższym czasie :)


Eveline Quattro Eyeshadow #01



Eveline Argan Oil Drobnoziarnisty peeling wygładzający do twarzy



Eveline Młode Dłonie Nawilżający peeling do rąk



Eveline Dermapharm Multi-oil Essence Profesjonalny olejek do pielęgnacji skóry



Eveline Argan Oil Arganowy suchy olejek do ciała



Eveline 100% Kwas hialuronowy



Eveline Argan + Keratin Arganowy szampon do włosów



Eveline Argan + Keratin Arganowa maska do włosów



Eveline Nail Salon 3w1 Multi Action 60-sekundowy wysuszacz, utwardzacz i nabłyszczacz



Eveline Magical Cover Długotrwały Podkład Kryjący



Eveline Magnetic Look Ultra Volume Mascara





Kosmetyki otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt




P.S. Zdjęcia były wykonane eksperymentalnie z lampą pierścieniową i różnymi ustawieniami aparatu, stąd różnica w ciepłocie niektórych zdjęć. Ale jak Wam się podobają? Ja jestem zadowolona niesamowicie, w końcu mogę też robić zdjęcia nocą :)

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Świetne kosmetyki! Udanych testów :) Mam pytanko, ile taka lampa kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama lampa kosztowała 179zł, ale dokupiłam jeszcze do niej podstawkę (coś a'la statyw)

      Usuń
    2. Muszę pomyśleć o takiej lampie bo widzę, że się sprawdza :)

      Usuń
  2. Chciałabym robić tak ładne zdjęcia wieczorem ;)
    Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego olejku do pielęgnacji skóry

    OdpowiedzUsuń
  4. o tym profesjonalnym olejku nawet nie słyszałam, czekam na recenzję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy :) Ja jestem ciekawa tego peelingu do rąk. Może się na niego skuszę i sama spróbuję, bo wygląda naprawdę zachęcająco. Już kilka pochlebnych opinii o nim słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej jestem ciekawa wysuszacza! Bo szukam jakiegoś fajnego, w niezbyt duzej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem bardzo podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki z olejkiem arganowym nie mają wyjścia - muszą być dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej ciekawi mnie te cienie i utwardzacz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chcę przyjrzeć się tu paletce! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję: profesjonalnego olejeku do pielęgnacji skóry, kwasu hialuronowego, 60-sekundowego wysuszacza, utwardzacza i nabłyszczacza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, niezła paczka kosmetyków :) Cienie Quattro w tym kolorze wyglądają pięknie. Muszę poszperać za nimi. Ciekawa jestem opinii olejku arganowego - ja mam i uważam że jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.