2014 PLEASE BE GOOD TO ME!


źródło: quotestree.com

Na początku tego roku dodałam post z postanowieniami noworocznymi, żeby teraz móc porównać co udało mi się zrobić. Miało mi to dać większą motywację, ale jak wyszło w rzeczywistości?



Blog:

częściej dodawać posty - done, ostatnio się trochę rozleniwiłam i nadmiar pracy wybił mnie trochę z rytmu, ale i tak jest zdecydowanie lepiej niż w zeszłym roku

dodawać więcej makijaży - więcej jest, ale nadal zbyt mało niż powinno być

dodawać makijaże step by step - udało mi się raz, to chyba dobry wynik?

regularnie dodawać recenzje kosmetyków - zrobione i jestem pod wrażeniem, że mi się udało, chociaż i tak wiele kosmetyków omijałam

nauczyć się zużywać kosmetyki oraz pokazywać Wam co udało mi się zużyć - wiedziałam, że będzie ciężko i tak było, jestem słaba w zużywaniu produktów, a potem ciężko mi się zabrać, żeby o nich coś napisać

zainwestować w jakość zdjęć - nie udało się, przechodzi na następny rok

zainwestować w oświetlenie - udało się dopiero niedawno i zastanawiam się dlaczego czekałam z tym aż tak długo!


Portfel:


kupować jedynie najpotrzebniejsze rzeczy, których mi brakuje, a nie które będą zalegały na półce - zrobione, koniec ze śmieciowymi kosmetykami w kolekcji



zastanowić się milion razy przed kupnem, żeby ograniczyć bezsensowne zakupy - udało się i zaskakująco mało kosmetyków ostatnio kupuję



znaleźć pracę, aby wyleczyć portfel z anoreksji - wykonane cudem



Ciało:


zrezygnować (w miarę możliwości) z fast foodów - ograniczony w ok. 95%, ale głównie dlatego, że nie wychodziłam często z domu przez połowę roku



ograniczyć znacząco słodycze - uzależnienie od czekolady znacznie się zwiększyło, ale raz się żyje!



jeść dużo owoców i warzyw - dużo może nie, ale próbowałam jak tylko mogłam



pić minimum 1,5l wody dziennie - z butelką wody się nie rozstaję, czasami nawet piłam dwa razy więcej



codziennie ćwiczyć - byłam zabawna, prawda?



bardziej dbać o włosy - pielęgnacja włosów osiągnęła praktycznie poziom zera, ale powoli próbuję wrócić do olejowania



Nauka:


zacząć się w końcu uczyć! - ha ha



chodzić do szkoły - ha ha



zdać - udało mi się, ale nie w tym czasie, w którym powinnam



nie odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę - ha ha



wziąć się porządnie za angielski (odpalić Profesora Henry'ego!) - ha ha



nauczyć się hiszpańskiego - ha ha



Ja:


przestać się przejmować wszystkimi głupotami - done



nie poddawać się, dążyć do celu - w miarę zrobione



zająć się tym czego naprawdę pragnę, nie marnować czasu - jeśli uzależnienie od serialów można określić jako rzecz pozytywną to czasu nie marnowałam wcale



wychodzić z domu, znaleźć czas dla przyjaciół - czas miałam, ale i chęci brak i znajomi czasu nie mieli



być milsza dla ludzi - to się akurat nigdy nie stanie



ograniczyć komputer - w pierwszej połowie roku spędzałam przy komputerze większość czasu, ponieważ nie miałam nic innego do roboty, w drugiej dzięki pracy komputer ograniczony mocno, a lista do obejrzenia na yt pęka w szwach



Jestem z siebie dumna ogromnie! Z ćwiczeniami i nauką wiedziałam, że dobrze nie będzie, ale zawsze można pomarzyć ;)




Postanowienia na rok 2014:


Blog:

dodawać minimum 3 posty tygodniowo (starać się jak najwięcej)

dodawać minimum 3 makijaże w miesiącu

dodawać makijaże step-by-step

kupić toaletkę i zorganizować kosmetyki

kupić wymarzoną lustrzankę

z odrobiną szczęścia dodawać tutoriale makijażowe


Portfel:

znaleźć lepiej płatną pracę


Nauka:

pójść do studium makijażowego

wrócić do nauki angielskiego

zacząć się na poważnie uczyć hiszpańskiego


Ciało:

chodzić na basen dwa razy w tygodniu

chodzić na siłownię dwa razy w tygodniu





A jakie są Wasze postanowienia?




Chciałabym Wam szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej imprezy sylwestrowej!


Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. To nic tylko życzyć realizacji postanowień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w nowym roku! Aby udało się zrealizować postanowienia :) Ja też zaczynam się uczyć hiszpańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale postanowien, ja mam tylko dwa, bo reszty bym nie dotrzymala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    Ja nie mam postanowień. Będzie co będzie. Ale Tobie i tak wyszło pięknie w realizacji swoich założeń.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.