RECENZJA: EVELINE ARGAN OIL DROBNOZIARNISTY PEELING WYGŁADZAJĄCY DO TWARZY



Peeling zamknięty jest w 60 ml opakowaniu i kosztuje ok. 12 zł.


Peeling zawiera bardzo małe drobinki, które bardzo dobrze oczyszczają i zdzierają martwy naskórek jednocześnie nie podrażniając skóry.

Zostawia skórę gładką w dotyku, nie ściągniętą i bez tłustej warstwy.

Produkt jest bardzo wydajny, na jedno użycie nie trzeba go wiele, ponieważ jest rzadki i dobrze się rozprowadza.

Zapach jest przyjemny, delikatny i czuć go jedynie podczas aplikacji.





Kosmetyki otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.


Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Czytałam o nim sporo dobrego ale jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to już producent przekazuje więcej informacji niż ta recenzja, a szkoda ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, na razie mam zapas, a peeling z Soraya wydaje się w ogóle nie kończyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, na razie uzywam peelingu z St. Ives ale chyba potrzebuje mocniejszego zdzieraka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zapoznam się z tym peelingiem, ponieważ nie mogę używać gruboziarnistych zdzieraków. Na korzyść produktu Eveline przemawia fakt, iż nie pozostawia lepkiej warstwy. Moja cera wykazuje tendencję do przetłuszczania, dlatego staram się unikać kosmetyków, które potęgują blask.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.