PAZNOKCIE: ISADORA WONDER NAIL #771 LITTLE SPARROW



Lakier zamknięty jest w 7 ml buteleczce i kosztuje ok. 33 zł.


Ostatnio pokochałam szarości na paznokciach, mimo że wcześniej takiego lakieru za nic bym nie ruszyła. Teraz non stop noszę na paznokciach albo ten lakier albo lakier z Paese, który też Wam niedługo opiszę.

Jest to piękny odcień jasnej szarości wpadającej w beż. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach i jest uniwersalny, będzie pasował do wszystkiego.

Maluje się nim świetnie, pędzelek jest szeroki i zaokrąglony na bokach. Konsystencja jest dosyć rzadka, jednak się nie rozlewa. Trzeba się spieszyć przy malowaniu, ponieważ szybko zastyga.

Dwie warstwy dają idealne krycie. Lakier schnie w bardzo szybkim tempie, dlatego lubię często po niego sięgać.

Trwałość, która powinna być długa, taka nie jest. Na paznokciach wytrzymuje 2-3 dni w stanie idealnym, potem zaczynają ścierać się końcówki. Jednak dzięki szybko schnącej formule nie jest to dla mnie żaden minus.





Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. piękny szaraczek! a tak przy okazji - nie myślałaś o zmianie kształtu paznokci? bardzo ładnie wygląda ten maluch delikatnie tylko zaokrąglony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam łopaty straszne i w takim kształcie najlepiej wyglądają

      Usuń
  2. Lubię jakość tych lakierów, lecz kolor totalnie nie mój ;p
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to błotko :) świetna jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyny lakier isa dory jaki mislam to graffiti czyli pekajacy. Kolor bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie moj kolor, lakierow isadora nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny szaraczek :) mam isadory czerwień, klasyczną, lubię ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwię się, że polubiłaś tego szaraka:) Mam podobny lakier z p2. Powoli zaczyna sięgać dna, co w moim przypadku jest nie lada wyczynem:)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.