HAUL: LISTOPAD

W tym miesiącu trochę (za bardzo) poszalałam, jeśli chodzi o kosmetyczne zakupy. A coś czuję, że grudzień będzie pod tym względem jeszcze gorszy, mój portfel już nad tym ubolewa ;)



Pierwsze zamówienie z iherbu, skusiłam się na próbę na pędzel Real Techniques Blush Brush. W grudniu czeka mnie większe zamówienie pędzli RT :)



L'Oreal True Match w odcieniu N1, żeby móc mieszać kupiony wcześniej W3.



Słynna baza pod cienie Artdeco.



Real Techniques Miracle Complexion Sponge, którą mi kupiła kochana Karina ;*



Zamówienie w mintishopie złożyłam tylko dlatego, że potrzebowałam najjaśniejszego odcienia Revlona Colorstay. Odcień 180 Sand pasuje idealnie przy aplikacji, jednak mocno ciemnieje w ciągu dnia.

Każdy też wie, że nie opłaca się zamawiać jednej rzeczy, dlatego dokupiłam kilka niepotrzebnych rzeczy.



Kobaltowy liner Barry M Waterproof Gel Eyeliner, który myślałam, że będzie matowy, okazał się być metaliczny, jednak jest chyba jeszcze piękniejszy niż sobie go wyobrażałam.



MUA Lipstick w odcieniu #7



Dwie pary Demi Wispies od Ardell, które zarezerwowane są na ślub mojej siostry. Jednak w tym miesiącu też będę musiała zrobić zapas na sylwestrowe i studniówkowe makijaże.



Krem Flodomax, który wcześniej krył się pod nazwą Sudomax.



Mój pierwszy Glossybox i zapewne nie ostatni!


Brush Guards, czyli siateczki do suszenia pędzli kupione za grosze na eybayu.



Bourjois Color Boost #06 Plum Russian



L'Oreal True Match Concealer



Przesyłka od Born Pretty Store



Bath & Body Works Beautiful Day Body Lotion, który dostałam od Anii ;*



Dostałam jeszcze drobne upominki na spotkaniu blogerek, w którym uczestniczyłam, ale pokażę je w oddzielnym poście z relacją.

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. super zakupy ;) ten pędzel z RT to i mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygarnęłabym prawie wszystko, co kupiłaś :) Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pedzel planuje kupic. Nie wiedzialam ze burzuj ma nowy odcien... mam 3i chce kolejny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pędzel do różu chodzi za mną od dawna, ale ciągle wolę nie zamawiać, bo się boję, że popłynę z fantazją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiaj, ,bo jest świetny ;)

      Usuń
    2. no na jednym pędzlu się nie skończy, to pewne! ;)

      Usuń
  5. Też bym chciała pędzel do różo z RT ;) Świetny ten zegarek :) a eyeliner niebieski bym chętnie zobaczyła w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat pędzla do różu z RT nie mam, bałam się, że jednak będzie dla mnie trochę za duży, dużo osób też poleca go do bronzera. Tak czy siak, jak już się sięgnie po pędzle RT to nie wraca się do innych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaaa *.* ile nowości!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. no no no:) poszalałaś;) spore te listopadowe zakupy, strach pomyśleć co się będzie działo w grudniu;D

    OdpowiedzUsuń
  9. I was just chatting with my coworker about this today at lunch . Don't remember how we got on the subject actually, they brought it up. I do recall eating a wonderful steak salad with cranberries on it. I digress
    jeux de mario

    OdpowiedzUsuń
  10. Pedzel do różu muszę przygarnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cuda! Pędzel do różu z RT mam i go bardzo lubię. Używam go także do pudru i do bronzera i w każdej roli spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie ten podkład z L'Oreal i też planuje większe zakupy pędzli RT ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super haul ;p
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiła też ostatnio pędzel z RT, z tym, że do pudru i czekam podjarana na przesyłkę :)) Cudny ten zegarek!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się czaję na tą bazę artdeco;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadka MUA ma fajny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore zakupki, ale same dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzesy ile kosztowaly bo od dawna sie na nei czaje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. do mnie ostatnio dotarł pędzel RT setting brush *.* .... i jeszcze kilka dotrze ... bo kumpela mi przetrzymuje je :(

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ! ile zakupow ! Pewnie stracilas kupe kasy. Ale nabrdziej spodobala mi sie ta koralowa szminka :)) ciekawe jak wyglada na ustach :D http://wlosomaniakaroli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo,ale te zakupy to pikuś.
    W tym roku chyba zamiast 12 potraw będę miała stos kosmetyków i akcesoriów...
    Dałam się ponieść chwili...

    OdpowiedzUsuń
  22. marzą mi się pędzlę RT, świetne zakupy... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o rany :D chętnie bym Ci ukradła wszystko :D podkładu z L'Oreala miałam okazję używać, bardzo fajny :) Revlon to klasyk i chyba do niego w końcu wrócę :>

    OdpowiedzUsuń
  24. To czekam na mejkap z cyrkoniami i tym boskim linerem :D

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.