RECENZJA: LUMENE CC COLOR CORRECTING CREAM



Podkład znajduje się w 30 ml tubce z aplikatorem. Kosztuje ok. 60 zł.

"CC Krem to podkład o doskonałym efekcie długotrwałego krycia i lekkiej konsystencji. Doskonale dopasowuje się do naturalnego kolorytu skóry wyrównując zaczerwienienia, przebarwienia i inne niedoskonałości. Sprawia, że twarz wygląda wygładzoną, bez skazy. Zawiera ekstrakt z arktycznej borówki brusznicy. Zawiera faktor SPF 20."


Mój kolor to medium, który jest w ciepłej tonacji. Występuje jeszcze odcień light i deep.

CC krem ma zdecydowanie lepsze krycie od wszystkich drogeryjnych BB kremów. Na skórze wygląda bardzo naturalnie. Krycie określiłabym je jako średnie - wyrównuje koloryt oraz częściowo niedoskonałości, zaczerwienia odrobinę prześwitują.

Konsystencję ma lekką, świetnie się rozprowadza i nie obciąża skóry. Dodatkowo nawilża i pięknie rozświetla. Idealnie sprawdza się w okresie letnim, właśnie wtedy go używałam. Dodatkowy filtr SPF 20 zawsze się przyda.


Na pewno nie jest to produkt długotrwały, trzeba go dosyć często przypudrowywać, ponieważ skóra zaczyna się świecić. I sam podkład długo na skórze nie wytrzymuje.

Opakowanie jest bardzo fajne, aplikatorem łatwo kontrolować ilość produktu, którą chcemy wydobyć.


Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Na suchej skórze mógłby być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim tłustym licu by się nie sprawdził :) Ale bardzo ładny naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnei sprawdza się średnio nawet bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że to bardziej produkt dla sucharków, bo ja z moją tłustawą cerą nawet z matującymi podkładami muszę się gimnastykować nie raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze tak szybko się przetłuszcza i trzeba przypudrowywać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam nic z Lumene, ale ten produkt nie jest raczej dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. na twarzy wygląda bardzo naturalnie, szkoda, że nie wytrzymuje na niej dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. z lumene mam już swojego faworyta i nic mi go nie zastąpi! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię krem SS, ja też napisał o nim wkrótce będzie realizowany w drugiej rury.
    http://milashe4ka9596.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.