MAKIJAŻ ŚWIĄTECZNY VOL. 1

Makijaż! W końcu dodałam makijaż! 

W końcu udało mi się zmobilizować i sfotografowałam makijaż, który miałam na wigilii pracowniczej.

Na pewno będzie podejście drugie, mocniejsze, do świątecznego makijażu, więcej mi się pewnie nie uda zrobić ;) (ale się postaram!)







Twarz:
-podkład - Revlon Colorstay + L'Oreal True Match
-korektor - Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer
-puder - Kryolan Anti-shine
-bronzer - Bourjois Delice de Poudre Bronzing Powder
-róż - Pêche - Sigma Paris Makeup Palette
-rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - ArtDeco Eyeshadow Base
-cienie - Inglot 328 Matte, 351 Matte, 155 AMC Shine, 452 Pearl
-bronzer - Bourjois Delice de Poudre Bronzing Powder
-Rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer
-eyeliner - Maybelline Lasting Drama Gel Liner
-tusz - IsaDora Mascara Volume 2.0

Brwi:
moje naturalne

Usta:
-MUA Lipstick Shade 7

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Fantastyczny make up, wszystko pięknie roztarte

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż i śliczna krecha! :) Ćpunie Ty xD

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie. chcialabym miec oko latwiejsze do malowania haha

    OdpowiedzUsuń
  4. usta mają piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna kreska! wow *-*
    Wszystko ślicznie

    http://everything-nic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie. Dzisiaj mój M. jak zobaczył Twoje zdjęcie zapytał się, czemu oglądam zdjęcia Oli Kwasniewskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego, ale wszyscy we mnie widzą Kwaśniewską, a ja sama podobieństwa nie widzę żadnego ;)

      Usuń
  7. Chciałabym umieć robić takie kreski *.* Zazdroszczę talentu.

    http://on-the-bed-of-roses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, no przepiękna jesteś ;) idealna, na żywo Cię widziałam, wiem co mówię ;)
    a makijaż bardzo ładny, taki delikatny, chciałabym umieć coś takiego zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, w typowo świątecznych kolorach!

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.