ULUBIEŃCY: LISTOPAD



Delikatna szminka Bourjois Shine Edition w odcieniu #26 skradła moje serce od pierwszego użycia. Na ustach pięknie się błyszczy, dając jednocześnie bardzo naturalny efekt.


Błyszczyk Gosh Volume Lip Shine w urzekającym odcieniu #06 Raspberry Galore, który pięknie wygląda na ustach za równo solo, jak i na burgundowej szmince, pogłębiając jej kolor.


Mieszanka podkładów L'Oreal True Match i Revlon Colorstay sprawdziła się na mojej skórze idealnie, pod względem trwałości, krycia i długotrwałego matu. Zagoszczą w mojej kosmetyczce już na stałe!


Cienie Inglota uwielbiam już od dawna i powoli rozszerzam swoją kolekcję. W listopadzie najczęściej sięgałam po dwa cienie - złotko (155 AMC Shine) i burgund (452 Pearl), takie kolory lubię na swoich powiekach najbardziej.



Pędzel Sigma F50 Duo Fibre to mój nowy ulubieniec do nakładania podkładu na co dzień. Trzeba trochę się namachać, ale idealnie blenduje podkład, dając bardzo naturalny efekt.


Piaski z Wibo WOW Sand Efect #4 i WOW Glamour Effect #3, które gościły praktycznie non stop na moich paznokciach. Piękności!


Oraz lakier IsaDora Wonder Nail #771 Little Sparrow, którego pokochałam za kolor, idealne nakładanie oraz szybkie schnięcie, że aż przeboleję krótką trwałość ;)

Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. ładne te złotko Inglota :)
    ostatnio troszke ich cieni mi wpadło ;) polubiłam bardzoooooo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się spodobał ten pędzel, a także cienie z Inglota, świetnie dobrane !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te inglotowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zarówno revlon CS jak i L'oreal True Match bardzo lubię, ale jeszcze nie spróbowałam ich łączenia, muszę się przekonać na własnej skórze jak sprawdza się ten duet:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te cienie wyglądają obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, lakiery i paletka a inglota są cudowne ! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie piaski Wibo także są częstymi bywalcami na paznokciach :) Niesamowicie się z tą serią polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta szmineczka Bourjois mnie zaciekawila- pokazywalas juz ją na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie, ale pojawi się niedługo (mam nadzieję) recenzja ze zdjęciami :)

      Usuń
  9. swietni ulubiency, cienie piekne

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy, ja również bardzo lubię podkład Colorstay i True Match, ale nie próbowałam ich ze sobą mieszać. Muszę to sprawdzić. I... masz piękne paznokcie.

    Daję suba i zapraszam do mnie na paulina-malina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pędzel kocham, sama posiadam 3 takie, i nie umiem bez nich żyć;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podczas tej promocji -40% w Rossie kupiłam tę szminkę Bourjois- bardzo fajna:)
    Cienie Inglota piękne! aż mam ochotę iść i kupić kilka wkładów:D a wiem, że nie powinnam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka(naście) dodatkowych cieni nie zaszkodzi nikomu :D

      Usuń
  13. Te piaski Wibo to i ja mogę zaliczyć do moich ulubieńców. Co prawda nie malowałam nimi często, ale bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, piaski z Wibo są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ochotę na paletkę Inglota swojego autorstwa, śliczne odcienie zebrałaś w swojej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne wybory, znam kilka tych pozycji i również lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piaski z Wibo też polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czaiłam się na tę szminkę Bourjois w czasie promocji w Rossmannie i oczywiście nigdzie nie było... a promocję w Super Pharm przespałam! nadrobię to przy najbliższej okazji :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.