PAZNOKCIE: WIBO WOW SAND EFFECT #04


Lakier zamknięty jest w 8,5 ml buteleczce i kosztuje ok. 7 zł.

Lakier posiada piaskową formułę, po wyschnięciu staje się matowy, a jego powierzchnia jest chropowata.


W kolorze zakochałam się już oglądając jego buteleczkę, po pomalowaniu jednego paznokcia żałowałam, że nie jest to klasyczny lakier, bo bardzo mi się podobał w takiej formie, jednak po zaschnięciu jeszcze bardziej. Nie obraziłabym się jednak gdyby znalazł się taki odcień w klasycznej, kremowej formule.

Lakier zasycha na paznokciach bardzo szybko. Aby uzyskać pięknie pokrytą płytkę należy nałożyć dwie warstwy.

Trwałość lakieru to ok. 3 dni, po tym czasie końcówki są lekko starte, a piaskowe granulki zaczynają się wygładzać.

Zmywanie jest bezproblemowe, ładnie schodzi z płytki paznokcia, możemy sobie pobrudzić lekko palce na czerwono, ale zmywacz sobie spokojnie z tym poradzi.

Na moich paznokciach gości często i za każdym razem dostaję pytania od (nawet obcych) osób co to za piękny lakier :)









Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. a wiesz,że wczoraj na jednym blogu widziałam ten lakier i ani matu nie było,ani piasku..u Ciebie to super wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od światła i aparatu ;)
      w rzeczywistości wygląda tak jak u mnie :)

      Usuń
    2. Marysia P. podejrzewam, że widziałaś nr 3, który właśnie z piaskiem ma niewiele wspólnego niestety :/

      A ten jest piękny ;) kolor i wykończenie zachwyca i pasuje bardzo fajnie na święta ;)

      Usuń
  2. Kupiłam go, bo właśnie podobał mi się w buteleczce. Na paznokciach mnie kolor trochę rozczarował, ale nie jest najgorszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej serii 2 inne i kurcze, te z brokatem jednak wolę, bo nie wiem czemu te bez przypominają mi efekt jakbym położyła się spać z niedoschniętym lakierem i tak by się powykinał:)
    Ale to tylko moje szalone myśli. :)
    Ładnie wygląda ten co tu prezentujesz, jednak jakoś u siebie nie lubię tych niebrokatowców;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z brokatem mam dwa i lubię bardzo, tylko ciężej się je zmywa ;)
      Wzorki pościelowe są mistrzowskie, ja mam zawsze nieregularne i nie przypominają mi piasków :)

      Usuń
  4. Kupiłam go we wtorek! Od razu pomalowałam nic paznokcie i jestem zachwycona! Wygląda cudownie i jak na azie trzyma się już 3 dni bez żadnych uszkodzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic dziwnego :D
      no u mnie to paznokcie nie mają zbyt spokojnego życia w pracy, to może dlatego tak szybko znikają z końcówek ;)

      Usuń
  5. Mam brokatowy nr 3 i uwielbiam! Wibo się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trójeczkę kocham! Wibo ma świetne piaski :)

      Usuń
  6. Moim zdaniem na paznokciach wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. piasków jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podobaja mi sie takie piaski, mam dwa z kiko i sa super, jeden z wibo i kicha

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, jednak niestety w moim Rossie pólka z tymi lakierami jest puściutka :C Oby szybko ją uzupełnili!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny odcień, taki wampirzy! :D
    też go mam, ale jeszcze nim nie malowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wersję granatową z tej serii. Miałam go raz tylko na 2 paznokciach u dłoni i nawet ma ciekawą powierzchnię. Bardzo się z nim polubiłam przez to jeden raz za jego trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na paznokciach wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.