INTAGRAM MIX: STYCZEŃ



Podczas wizyty w Ikei nie można było ominąć restauracji, skusiłam się na tradycyjne klopsiki i zauważyłam, że większość osób je wybiera. Ciasto czekoladowo-kokosowe pychotka!

Zakupy - dodatki do toaletki


Zakochana w brązowych ustach, że aż musiałam zrobić zdjęcie


Skręcanie toaletki oraz gotowy efekt. Okazało się, że byłam najmniej podekscytowana z całej rodziny, bo wszyscy chcieli zobaczyć jak najszybciej efekt.


Pięknie zapakowana baza zamówiona na truskawce.


Ostatni makijaż wykonany paletką Eveline.


Odnalezione bogactwo - euro, dolary i funty czekają na moje podróże po świecie!


Moja siostra uśmiechnięta od ucha do ucha przed ślubem.


Taka prawda :)

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Ja byłam wczoraj w Ikei po Helmera i też jadłam klopsiki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną masz siostrę :) Przekaż gratulacje z okazji ślubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak klopsik z Ikei to klasyka.:)
    Jaka piękna siostra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę wreszcie wybrać sie do Ikei na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja drobiazgi z Ikea kupuję raczej przez internet, nie chce mi się jeździć tak daleko. A siostrę masz rzeczywiście śliczną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny mix zdjęciowy! Ja u siebie na blogu staram się taki raz w miesiącu zamieścić, więc niebawem powinien się pojawić ! Tymczasem zapraszam Cię do mnie na nowy post!
    Pozdrawiam gorąco Malwina! :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.