MAKIJAŻ: GRANATOWE SMOKEY




Propozycja makijażu studniówkowego dla osób odważniejszych. Można dodać do niego także kreskę eyelinerem oraz sztuczne rzęsy, które jeszcze bardziej wzbogacą makijaż. Bardzo prosty i szybki w wykonaniu, do tego na każdą kieszeń. Użyłam w nim paletki Eveline Quattro w odcieniu 01, taki sam efekt można uzyskać paletką L'Oreal Color Riche - E8 Bleu Mariniere.


Twarz:
-podkład - Make Up For Ever HD Foundation
-korektor - L'Oreal True Match Concealer + Catrice Camouflage Cream
-puder - Kryolan Anti-shine
-bronzer - The Balm Bahama Mama
-róż - Gosh Bronzing Shimmer Powder 002 Pink
-rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - ArtDeco Eyeshadow Base
-cienie - Eveline Quattro Eyeshadow #01
-granatowa kredka - Gosh Smokey Eye Liner #04 Smokey Blue
-tusz - Eveline Magnetic Look Ultra Volume Mascara

Brwi:
-Make Up For Ever Aqua Brow

Usta:
-szminka Rimmel by Kate #102
-błyszczyk Gosh Volume Lip Shine #06 Raspberry Galore

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Cudny makijaz, pieknie ci nim

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnemu we wszystkim ładnie :) Sylwia - masz juz taaaakie długie wlosy i ślicznie Ci w tych kolorach - ja siebie w takich kompletnie nie widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ścinałam niedawno, no i tutaj zakręcone :)

      Usuń
    2. to tylko eksperymentalne próby przed weselem ;)
      nawet nie miałabym czym, sprzęt pożyczony :)

      Usuń
  3. Ale piękne! Mało, że bardzo Ci pasuje taki granat, to jeszcze dokładnie wyblendowane i takie 'kocie'.

    OdpowiedzUsuń
  4. super!
    a mi tak nieładnie w smoky :(

    OdpowiedzUsuń
  5. cienie Eveline i taki efekt. Wow. Przesliczne i makijaz i Ty:) uwielbiam granatowy w makijazu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre tanie produkty potrafią zaskakiwać :)

      Usuń
  6. Przecudną barwę ma ten granat, i jakie ładne krycie!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna taka krawędź w zewnętrznym kąciku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny makijaż! Idealnie pasuje do Twoich blond włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny ten makijaż ;)
    Ja póki co jestem początkująca, i jak narazie mam problem z rozcieraniem, nie podobam się sobie kiedy rozcieram cień powyżej załamania, albo nie potrafię tego dobrze zrobić, albo mi to nie pasuje, nie mam pojęcia. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też może być kwestia doboru koloru lub twojego przyzwyczajenia, próbuj eksperymentować. Cienie też dobrze wyglądają jak są tylko na ruchomej powiece i roztarte w załamaniu, na razie rób tak, a za czasem możesz wyciągać stopniowo wyżej. Rozcieranie to tylko kwestia praktyki :)

      Usuń
  10. bardzo ładne i pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz. Śliczny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz przepięknie! To makijaż dla Ciebie! :D

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.