MOJA TOALETKA











Czekałam długo na tą chwilę, aż będę miała miejsce w pokoju na toaletkę. Od dawna myślałam jak będzie to wszystko wyglądać. Taką sobie wymarzyłam biorąc pod uwagę małe środki jakie mogłam na nią wykorzystać. W głowie mam o wiele ładniejszą, porządniejszą, ale też droższą i praktycznie niemożliwą do dostania (chociaż mojej cioci się to udało). Teraz cieszę się niezmiernie z tego co mam.

Nie muszę chyba Wam mówić, że jestem fanką Ikei. Może nie pod względem jakościowym, ale samymi wizytami tam, klimatem i wyglądem mebli oraz ich niską ceną. Wszystko co przedstawiłam na powyższych zdjęciach właśnie z Ikei pochodzi: toaletka Malm, uchwyty na serwetki Liksidig (do przechowywania palet), lustro Myken, dwie osłonki na doniczki i świecznik Skurar (do przechowywania pędzli) oraz wkłady do kosza Antonius (do organizacji kosmetyków w szufladzie).

Większość kosmetyków pomieściła mi się w szufladzie (nie mam ich wcale tak dużo jak myślałam), oddzielnie trzymam kosmetyki, które używam bardzo rzadko, sztuczne rzęsy oraz pędzle, które są brudne lub się suszą.

Toaletka jest średniej jakości, o ile wygląda masywnie, to w rzeczywistości jest stworzona z lekko zbitej sklejki i jest bardzo lekka i delikatna. Szuflada dobrze się wysuwa, nie chwieje się, szkoda tylko, że wysuwa się jedynie do 2/3 głębokości i jest utrudniony do niej dostęp. Ja ułożyłam kosmetyki jedynie w wysuwanej części, jednak w tej zakrytej można przechowywać rzeczy, które się rzadziej używa lub zapasowe produkty.

W planach mam kupno akrylowego stojaka na szminki, ponieważ ledwo się obecnie mieszczą i wolałabym mieć lepszy do nich dostęp oraz komodę Alex, gdy już moja kolekcja kosmetyków się trochę rozrośnie. 

Udostępnij ten post

39 komentarzy :

  1. śliczna toaletka, piekna organizacja kosmetyków :)
    mega podoba mi się lusterko i pojemniczki na pędzle <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super też przymierzam się do zapumu MALM :) A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wszystko wykombinowałaś, aż chce się malować przy takim "stanowisku"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wiele lepiej i przyjemniej się malować teraz :)

      Usuń
  4. Mnie się marzy romantyczna biała toaletka w różyczki z wielkim okrągłym lustrem i mnóstwem szufladek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdraszczam, zasobów jak i samej toaletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna toaletka. Świetnie to sobie zorganizowałaś :-) Wszystko pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to jest najlepsze, teraz będę częściej sięgała po kosmetyki, które wcześniej leżały nieużywane :)

      Usuń
  7. Fajna toaletka:)
    Ja też niedawno dałam taki post i również w szufladach mam mniejsze pojemniczki, które oddzielają mi kosmetyki:) Zastanawiam się nad kupnem tych kubeczków;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna toaletka! Mnie ona się bardzo podoba, ale jednak to , że nie otwiera się do końca to duży minus i jeszcze nie wiem czy na nią się zdecyduję... A ty wyglądasz pięknie ;p I masz cudowne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za taką cenę lepszej się nie znajdzie ;) chociaż jak masz wątpliwości to lepiej się jeszcze zastanowić, niż wyrzucić pieniądze w błoto.
      dziękuję :)

      Usuń
  9. Moim zdaniem rewelacja. Porządeczek i wszystko ma swoje miejsce. Dodatki na toaletce równiez przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. toaletka cudna! ;) a kolekcja kosmetyków... ah, pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakże ja bym chciała mieć taką toaletkę (nie mówiąc o zawartości :). Obecnie moje "makijaże" mieszkają w rattanowej 3-szufladowej komodzie, a rzeczy używane codziennie w rossmannowskiej kosmetyczce (pędzle w dwóch drewnianych pojemnikach) i w sumie sprawdza mi się to, bo mogę szybko rozłożyć się z moim straganikiem w każdym miejscu w domu, a zawsze robię to jak najbliżej okna :) Ale toaletka... To marzenie chyba każdej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcześniej też tak miałam, ale przez to cały czas używałam tych samych kosmetyków, a moja pozycja podczas makijażu nie była zbyt dobra, teraz w końcu mogę się wyprostować przy toaletce i mam wszystko pod ręką.
      marzenia się spełniają :)

      Usuń
  12. Bardzo prosta i bardzo ładna :) Naprawdę mi się podoba, fajnie mieć swój kącik :) Ja też bym chciała mieć toaletkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaaa grzejnik ;)))
    też mam miejsce tylko pod nim, ale nie dam tam kosmetyków, szkoda ich :(

    ale toaletka piękna *.* ahhhhhhhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że niby grzejnik daje dużo ciepła to toaletka jest trochę od niego oddalona, a kosmetyki są w najdalszej części szuflady i do nich ciepło nie dochodzi wcale. Jedyne co zauważyłam to, że pędzle są ogrzewane, bo są na wierzchu ;)

      Usuń
  14. Świetna toaletka aż sama muszę zobaczyć w ikei :)piękne te koronkowe doniczki na pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ładnie to u Ciebie wygląda , zazdroszczę toaletki , moja jest na razie tylko w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie masz wszystko zorganizowane, pod ręką i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojacie... Dużo tego masz :O A jak ładnie poukładane.Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie poukładane :) super ta toaletka;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Łooo zazdroszczę ! :)) Super sprawa, duzo fajnych kosmetyków wypatrzyłam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie sobie to zorganizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ile kosmetyków! piękna organizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o kurczę ale towaru haha ;) świetna organizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też trzymam kosmetyki w tych plastikowych Ikeowych wsadach, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta toaletka już od dawna jest na mojej wish liście :) Bardzo fajnie wyglądają te wsady do szufladki, dzięki temu panuje porządek. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale słitaśne to Twoje miejsce :) ja nie mam typowej toaletki a bardzo bym chciała miec... Bojfrend ma mi zrobic spersonalizowany organizer na kosmetyki :) jak się wykokosi to pokażę

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo klimatycznie - tak uroczo i dziewczęco! Chciałabym mieć toaletkę. Jeszcze te szufladki (i ich zawartość) - super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. super:) widzę ciekawe produkty: podkład Loreal, Mary Lou-Manizer, Bahama Mama, pomadka Rimmel by Kate Moss, pomadki w kredce - ciekawe kolory (pomarańcz i bordo <3) :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.