PAZNOKCIE: PAESE LAKIER LONG-LASTING #128




(w towarzystwie Lovely Blink Blink #01)

Lakier zamknięty jest w buteleczce mieszczącej 9 ml produktu i kosztuje ok. 10 zł.

Na paznokciach lubię nosić żywe kolory, im bardziej rzucające się w oczy tym lepiej. Ostatnio jednak polubiłam stonowane odcienie, które wyglądają o wiele bardziej elegancko.

Numerek 128 to piękny grafit, w buteleczce wygląda na jasny, jednak na paznokciach wypada 2 tony ciemniej, co możecie zobaczyć dobrze na powyższych zdjęciach. Pięknie wygląda w towarzystwie toppera z fioletowym brokatem.

Płytkę paznokcia pokrywa tak naprawdę już przy pierwszej warstwie, jeśli równomiernie go nałożymy, ale ja, z przyzwyczajenia, nakładam jego dwie warstwy. Maluje nim się bardzo dobrze, pędzelek jest średniej wielkości, lakier posiada dosyć rzadką konsystencję, ale nie rozlewa się po skórkach. Trzeba dać mu trochę czasu na wyschnięcie, ale za to zmywa się bezproblemowo.

Długotrwała formuła sprawia, że na moich paznokciach wytrzymuje bez żadnych wspomagaczy 4 dni w stanie idealnym, co jest niesamowitym wyczynem. Na ogół po 2 dniach większość lakierów widocznie ściera się z końcówek.


Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Ladny kolor ale z brokatem wyglada najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnie również mam ochotę na bardziej stonowane, ciemniejsze kolory. Ten jak nic wpasowuje się w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  3. ąz mi się szarości zachciało :D fajnie wygląda z tym lovely, szkoda że tak beznadziejnie wysycha ta seria :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jak już wyschnie to jest nie do zdarcia ;)

      Usuń
  4. fajnie polączylas te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.