ULUBIEŃCY: STYCZEŃ


Rimmel Scandaleyes Eye Shadow Paint 006 Rich Russet
Jest to pierwszy cień w kremie który mi przypadł do gustu i wiem, że w mojej kolekcji znajdą się wszystkie pozostałe odcienie. Na te cienie czaiłam się już długo po świetnych recenzjach na yt i już miałam ściągać je ze Stanów, a ich obecność mnie miło zaskoczyła w Super-Pharmie. Ten cień jest trwały jak żaden inny, przebije wszystko. Większość osób zachwyca się cieniami Color Tattoo z Maybelline, jednak one nie są stworzone dla osób z tłustymi powiekami - u mnie już po godzinie wchodziły w załamania (solo, na bazie, jako baza). Za to ten cień trzyma się 10 godzin w stanie idealnym i wytrzymałby zapewne dużo dłużej, jednak nie miałam jeszcze okazji testować go w ekstremalnych warunkach.

Catrice Camouflage Cream
Korektor do zadań specjalnych, zakrywa wszystko co potrzebuję i dobrze trzyma się na skórze. Stosowałam go także jako bazę pod cienie i sprawdził się bardzo dobrze.

Maybelline Baby Lips Cherry Me
Świetny produkt dla osób lubiących kolor na ustach, a jednocześnie mieć tendencję do ich wysuszania. Dobrze nawilża usta i ochrania je przed mrozem. Nadaje delikatny, wiśniowy kolor ustom, nie podkreślając suchych skórek, a do tego przepięknie pachnie.

NYX Soft Matte Lip Cream Abu Dhabi
Produkt znalazł się w moich ulubieńcach głównie dzięki kolorowi. Chciałam od dawna wypróbować brązową szminkę, chociaż bałam się, że kolor nie będzie mi pasował. Matowe szminki z NYXa też długo za mną chodziły, więc akurat będąc w pobliżu wstąpiłam do sklepu i obejrzałam wszystkie kolory. Były trzy odcienie brązu, wybrałam Abu Dhabi, ponieważ jest najbardziej neutralny. Od razu po przyjeździe do domu pomalowałam nią usta i zakochałam się w kolorze. Produkt bardzo trwały, jednak wysusza i ściąga usta dosyć mocno, ale da się temu zaradzić.

Make Up For Ever Aqua Brow
Tej farbce uległam i ja, po zachwytach wszystkich chciałam bardzo ją mieć. A że byłam w Sephorze po świętach, akurat jak była promocja -25% i trafiłam na bardzo miłą panią, która umiejętnie zachęciła mnie do zakupu, pochwaliła, że wybrałam dobry kolor i pomalowała mi brwi. Jak mogłam nie kupić? Posiadam kolor 15 Blond, który jest bardzo uniwersalny, można podkreślić brwi jasnej blondynki, a nawet ciemnej szatynki. Na brwiach wygląda bardzo naturalnie, a kolor jest wręcz dla mnie stworzony.

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Dziwi mnie jak ktos daje baby lips w ulubiencach bo jak dla mnie to nic nie robi tylko skorki podkresla ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam takie same odczucia co Ty!! bardzo nie polubiłam baby lips:/

      Usuń
    2. hahaha, no to mamy zupełnie inne zdanie ;)
      ja już jestem przyzwyczajona do tego, że u różnych ludzi inaczej produkty działają, bo wiecznie to co daję mamie, co się u mnie nie sprawdziło, jej pasuje ;)

      Usuń
  2. Jeszcze nie próbowałam żadnego z tych produktów. Do wszystkich podchodzę zaskakująco niechętnie mimo wielu pozytywnych opinii. Za to Color Tattoo uwielbiam, chociaż na moich powiekach tylko one się tak trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z pomadki Maybeline jedynie z zapachu jestem zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nyxa pomadki/szminki/błysczzyki uwielbiam! a ten kamuflaż z catrice w końcu musze kupic! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym spróbowała aquabrow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię korektow catrice, dla mnie jest niezastąpiony

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam wielką ochotę na kamuflaż z Catrice, ale nigdzie nie ma odcienia 010 :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam o Aqua Brow, ale bardziej mnie kusi pomada od Anastasia Beverly Hills ;)
    Ze swojej strony mogę polecić cienie kremowe z Yves Rocher, które wg mnie będą odpowiednikami tych z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę wypróbować ten korektor z Catrice, wiele osób go zachwala :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.