PAZNOKCIE: WIBO GLAMOUR SAND #03



Lakier zamknięty jest w 8,5 ml buteleczce i kosztuje ok. 7 zł.

Lakier posiada piaskową formułę, po wyschnięciu staje się matowy, a jego powierzchnia jest chropowata.


Zdjęcia niestety nie oddają piękna tego lakieru (jedynie zdjęcia buteleczki są ok).

Jest to czarny lakier z mnóstwem złotych i fioletoworóżowych drobinek, które przepięknie się mienią na paznokciach.

Lakier bardzo szybko wysycha, należy nałożyć dwie warstwy, aby płytka była idealnie pokryta.

Na moich paznokciach wytrzymuje 3 dni w stanie idealnym, więc wynik, jak dla mnie, jest bardzo dobry.

Zmywanie jednak nie należy do najprzyjemniejszych, ze względu na drobinki trochę trzeba się pomęczyć ze zmyciem lakieru, ale chyba efekt jest tego wart.

Mimo że nie sięgam po niego zbyt często to jest to zdecydowanie mój ulubiony lakier piaskowy (chociaż praktycznie wszystkie darzę taką samą miłością).





Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. również posiadam i baardzo lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny, też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. patrzylam na nie dzis ;d ale jakos nie skusilam sie;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ;)
    ale nie chciałabym go, zmywanie by mnie wykończyło hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo go lubię, ale krótko trzyma..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie mogę się przekonać do piaskowych lakierów ale kolor to ona ma ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie cudeńko. Ja mam odcieni 01 i tez jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowny, ja na niego namówiłam moją mamę i sama w końcu muszę go dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo! Sama go mam i wiem że jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i uwielbiam od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny choć zauważyłam że w ciemnych kolorkach czuje się źle ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ;) mam jeden lakier z tej serii i się zakochałam w nim <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taki sam, na początki nie podobał mi się, z czasem zmieniłam zdanie ;)Piękny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie się prezentuje. Sama nie mam jeszcze żadnego piasku z Wibo, trzeba będzie to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.