BOURJOIS HEALTHY MIX CONCEALER


Korektor zamknięty jest w 11 ml tubce i kosztuje ok. 40 zł.

Stworzony do walki z cieniami pod oczami. Dodaje skórze blasku i usuwa oznaki zmęczenia. Formuła korektora została wzbogacona o upiększające wyciągi z owoców: morela rozświetla i rozjaśnia, malina aktywuje mikro-cyrkulację, melon nawilża.

Korektor posiadam w najjaśniejszym odcieniu 51 light. Tak jak chyba wszystkie podkłady/korektory z Bourjios odcień utrzymany jest w żółtej tonacji.

Krycie jest lekkie, do średniego. Pod oczami zakrywa lekko cienie, ja nie mam z nimi problemów, dlatego u mnie krycie jest wystarczająco. Ładnie rozświetla te miejsca, a dzięki niemu twarz wydaje się bardziej wypoczęta. Na nosie i w okolicach oczu zakrywam nim dodatkowo zaczerwienienia, których nie zdołał zakryć podkład. Dobrze tutaj spisują się żółte tony, które ładnie wszystko kamuflują.

Korektor nie zmienia trwałości podkładu, gdy użyję go na nos. Pod oczami dosyć szybko wchodzi u mnie w załamania, ale to ze względu na to, że mam bardzo tłuste powieki (zarówno górną jak i dolną) i jeszcze nie znalazłam korektora, który by sobie dał z nimi radę.

Nie zauważyłam wartości nawilżających, a wręcz przeciwnie. U osób z suchą/normalną cerą może przesuszać okolice pod oczami oraz powodować lekkie ściągnięcie. Należy dlatego pamiętać o użyciu kremu pod oczy przed nałożeniem makijażu.

Pięknie pachnie owocami, tak samo jak podkład z tej serii. Mimo że jest taki maleńki to jest bardzo wydajny. Trochę ciężko wydobywa się z opakowania resztki korektora.

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. odcienie podkładów i korektorów z Bourjois są da mnie zbyt żółte i mocno się odznaczają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten korektor, mam już drugą jego tubkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z chęcią poznałabym ranking najlepszych tuszy do rzęs bo mam z nimi problem pozdrawiam Majka

    OdpowiedzUsuń
  4. kusił mnie kiedyś bardzo...
    ale teraz to ja tylko minerały... ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie kończy mi się korektor i szukam czegoś nowego, ten wydaje się ciekawy, choć zmartwiła mnie nieco ta możliwość przesuszania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że dla mnie byłby zbyt słaby.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obawiam się , że przy moich dolinach pod oczami byłby za słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak skończę moje korektory to pewnie po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.