DELIKATNY MAKIJAŻ NA WALENTYNKI





Druga propozycja makijażu walentynkowego, tym razem bardzo delikatna. Makijaż oka wykonany w całości paletą Lovely Nude Make Up Kit.

Twarz:
-podkład - Make Up For Ever HD Foundation
-korektor - L'Oreal True Match Concealer
-puder - Paese Puder Ryżowy
-bronzer - The Balm Bahama Mama
-róż - The Balm Frat Boy
-rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - ArtDeco Eyeshadow Base
-cienie 2, 4, 10, 11 - Lovely Nude Make Up Kit
-biała kredka - NYX Jumbo #Milk
-eyeliner - Maybelline Lasting Drama Gel Liner
-tusz - Bourjois Twist Up The Volume Mascara

Brwi:
-Make Up For Ever Aqua Brow

Usta:
-Wibo Eliksir #05 & #06

Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Pięknie promienista i rozświetlona cera. Nie lubię takich, ale mnie urzekła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, wyglądasz promieniście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Usta sliczne. Ale ja do tych pomadek sie przemoc nie moge. Opakwoanei tak p[askudne ze mnie zneicheca ale wiqdze ze kolory ladne maja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No opakowania są strasznie kiepskie, a co do zawartości to nie mogę stwierdzić, bo do tego makijażu użyłam ich pierwszy raz :)

      Usuń
  4. Piękny, ale ja też pomalowałabym dolne rzęsy.
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż :) taki dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutko jest.
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie; bardzo delikatnie i romantycznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i świeżo! Mega podoba mi się róż, pomadka też idealnie współgra z całością. Bardzo mi się widzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam oba wymienione eliksiry, ale u mnie tak ładnie nie wyglądają. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Romantyczny look :-) Usta wyglądają obłędnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż, bardzo mi się podobasz w takim wydaniu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wolę siebie w mocniejszych makijażach ;)

      Usuń
  12. ale ładny makijaż "wycisnęłaś" z tej paletki ;D ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ślicznie wyglądasz! Tak świeżo i promiennie :) genialnie podkreślone oczy, policzki, usta, wszystko do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze, jestem u Ciebie po raz pierwszy- dawno nie widzialam tak pieknej, swiezej twarzy. Genialnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.