FACE OF THE DAY #1




Chciałabym dzisiejszym postem zapoczątkować nową serię na blogu 'Face of the day', w której będę dodawała makijaże, które noszę na co dzień. Głównym celem tej serii jest używanie kosmetyków, które leżą nieużywane w toaletce oraz zmienienie trochę mojej rutyny makijażowej. Mam nadzieję, że dzięki temu też znajdziecie jakąś inspirację, zaczniecie używać kolorów w dziennym makijażu oraz zobaczycie jak poszczególne kosmetyki (szczególnie cienie) wyglądają "na żywo", a nie tylko na swatchach. Tutaj będę starała się korzystać z pojedynczych cieni/palet, tak aby pokazać makijaże jakie można z nich wyciągnąć. Nie będą to jakieś super oryginalne i niezwykle pomysłowe makijaże, będą normalne, w miarę naturalne, szybkie i łatwe w wykonaniu.

Dzisiaj makijaż wykonany duetem metalicznych cieni Paese Flow #634, który znalazłam w Paese Boxie dosyć dawno temu, a od tego czasu nie udało mi się przetestować żadnego produktu z paczuszki. Tutaj połączenie kolorów bardzo mi się podoba - brudny fiolet i jasny łosoś. Mimo że oba cienie są metaliczne razem na powiece bardzo ładnie wyglądają w towarzystwie czarnej kreski eyelinerem. Do tego dobrałam neutralną szminkę, która jest odrobinę metaliczna i idealnie łączy się z makijażem oka.


Użyte produkty:
Revlon Colorstay #Ivory & #Sand Beige
Eveline BB Korektor do twarzy 8w1
Kryolan Anti Shine Powder
The Balm Bahama Mama
The Balm Frat Boy
The Balm Mary-Lou Manizer
Make Up For Ever Aqua Brow #15
Laura Mercier Eye Basics #Pink
Paese Flow Cień do powiek #634
Inglot Liquid Eyeliner #26
Bourjois Twist up the Volume Mascara
Bourjois Shine Edition #26

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Świetny pomysł na posty:) bardzo ładny ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tą serią postów;) super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam , że to będzie seria dielikatniejsza. Choć nei narzekam bo sama na codzien tez raczej mocno sie maluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uważasz, że jest mocny makijaż? Kochana, ja potrafię sobie na co dzień kreski na pół powieki malować i wtedy się czuję najlepiej :)

      Usuń
    2. Nie mówię , że jest mocny ale że spdoziewałam się mdłych klasyków. Wiesz beże brązy i tusz :)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz, jak zawsze zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknaś masz taką pogodną tą buzię strasznie miło się ogląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się podoba. Tak świeżo i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jaka Ty jestes piekna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie ;)
    wczoraj podobny kolor cieni miałam na powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardzo promiennie ;) Jestem ciekawa trwałości cieni z Paese ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny cien na oku. Musze wrzucic u siebie jakis makijaz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż:)Masz pięknie rozświetlone policzki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie bardzo pasuje Ci taki mocniejszy look

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie masz wykonturowana twarz. Pieknie się to wszystko komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonała propozycja na dzień. Wyglądasz w niej cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.