HAUL: LUTY


Ze względu na kupno lustrzanki w tym miesiącu nie miałam zbyt wielu wolnych funduszy do wydania na kosmetyki, dlatego haul jest bardzo malutki jak na mnie. Obiecuję, że się poprawię w przyszłym miesiącu :)


Kulpol L-102 Pokrzywowy płyn odżywczy do włosów

Zamówiłam od razu dwa opakowania, mimo że nie sięgam po wcierki zbyt często i od kilku miesięcy nie mogę się wziąć za kurację rzepa Joanny, ale przydadzą się na pewno. Jak nie mi, to mamie.




Bioderma Sensibio AR Krem aktywny do skóry z problemami naczynkowymi



Sensibio AR Compact Podkład do skóry z problemami naczynkowymi


Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Ja nie mam cierpliwosci do wcierek:( Kupilam jantar i leży...Wszystko przez kłopotliwą aplikację:((

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wyprobowala Bioderme Sensibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo cieakwi mnei bardzo ten krem na naczynka- pisz koniecznei czy działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam nic z Biodermy, nie mam do niej dostepu niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiły mnie wcierki. Daj znac jak się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.