HELLO YOUTUBE!


Chciałabym Was poinformować, że od dzisiaj możecie mnie także zobaczyć na YouTube! 

Od dawna marzyłam o tym, żeby się tam pojawić i móc sama nagrywać, a teraz w końcu mam taką możliwość, ze względu na zakupioną niedawno lustrzankę. Będę nagrywała dla Was filmiki głównie o tematyce urodowej: tutoriale makijażowe, ulubieńcy, pierwsze wrażenia. Pojawią się także różne tagi i może nawet DIY.

Tak jak powiedziałam w filmiku, jeśli chcielibyście zobaczyć jakiś konkretny filmik wykonany przeze mnie to piszcie śmiało w komentarzach tutaj lub pod tym filmikiem lub innymi, które pojawią się niebawem.

Mam nadzieję, że ktoś się ucieszy z tej wiadomości oraz że dzięki filmikom będę miała możliwość Was czegoś nowego nauczyć. Teraz przyszedł czas, żeby zwalczyć moją nieśmiałość i rozgadać się do kamery!

Będzie mi bardzo miło jeśli zasubskrybujecie mój kanał :)



Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. czekam z niecierpliwością na nowy filmik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się zapowiada, tylko jeżeli mogę coś zasugerować- staraj się mówić wolniej i wyraźniej a będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie się mega stresuję i to dlatego, z czasem będzie lepiej :)

      Usuń
    2. prawie milion słów na minutę ;) Trochę wolniej i będzie świetnie, masz przyjemny głos. Cieszę się z nadchodzących tutoriali Twoich boskich makijaży :D

      Usuń
    3. prawie prawie :)
      ja też w rzeczywistości dosyć szybko mówię, ale spróbuję trochę zwolnić ;)

      Usuń
  3. O, świetnie, że założyłaś kanał ;) Na pewno będę Cię oglądać! Tylko staraj się mowić odrobinkę wolniej, bo czasami nie można zrozumieć. Mam nadzieję, że to związane jest tylko ze stresem, który towarzyszy nagrywaniu pierwszego filmiku i wierzę, że dalej będzie już tylko lepiej!;)
    Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze stresu i ze względu na to, że miałam sucho w gardle, bo przed tym nagrywałam inny filmik ;)

      Usuń
  4. Wow! Ale się cieszę z tej wiadomości. Na pewno będę Cię oglądać. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. to super! ja baaaardzo intensywnie myślę o filmikach kosmetycznych, zakupiłam nawet statyw więc mam nadzieję, że na dniach sama coś nagram :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, oczywiście obserwuję Twój kanał i czekam na nowe filmiki :) Gratuluję takiej decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało się, fajnie fajnie! :) Czekam na te tutoriale ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia! ja chciałam, ale się zbyt wstydzę : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, juz sie fajnie zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  10. No wreszcie! Czekałam na to!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i super! Trzymam kciuki za Ciebie i czekam na filmiki, duuużo filmików :) a i zdardzę Ci pewien sekret, że za jakiś czas też planuje swój kanał na youtube, ale o tym ciiiicho :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ale Ty jesteś śliczna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. miło móc Cię również oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie tempo mówienia masz w sam raz. Nie ma zbędnych przerywników w postaci "yyy". Czuć mały stresik, ale będzie super, bo przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło Cię poznać! :) Głos masz fajny, mów tylko troszkę wyraźniej, bo kilku słów nie zrozumiałam :P oswoisz się z kamerką i będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, ja liczę na makijażowe filmy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo miło się Ciebie słucha :) Osobiście uwielbiam filmy z poranną i wieczorną rutyną :D

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.