ILE WARTA JEST MOJA TWARZ?






Dzisiaj przedstawiam Wam kosmetyki oraz pędzle, których używam na co dzień. Prawie półtora roku temu na blogosferze krążył ten tag, który sama wykonałam [klik]. Zdjęcie do niego znalazłam podczas porządków w blogowym folderze i zorientowałam się, że tych kosmetyków już nie używam, a wartość wzrosła ogromnie.

Kosmetyki:
*Podkłady Revlon Colorstay 30 zł + L'Oreal True Match 60 zł (33 zł)
*Korektor Bourjois Healthy Mix Concealer 40 zł (25 zł)
*Puder Kryolan Anti Shine 65 zł
*Bronzer The Balm Bahama Mama 52 zł (26 zł)
*Róż The Balm Frat Boy 52 zł (36 zł)
*Rozświetlacz (używany też jako cień) The Balm Mary-Lou Manizer 62 zł
*Baza pod cienie Artdeco Eyeshadow Base ok. 40 zł
*Cienie Inglot 328M, 351M, 110S 3x13 zł
*Bronzer (używany jako cień) Bourjois Delice de Poudre 60 zł (36 zł)
*Eyeliner Maybelline Gel Liner 27 zł (16 zł)
*Tusz Bourjois Twist Up the Volume 45 zł (prezent)
*Brwi Make Up For Ever Aqua Brow 89 zł (67 zł)
*Szminka Bourjois Color Boost 03 Orange Punch 30 zł (22 zł)

Razem: 691 zł w normalnej cenie (497 zł w cenach promocyjnych, w których je zakupiłam oraz bez prezentów)
Poprzednia wartość: 186 zł

Pędzle:
*Sigma F80 Flat Kabuki $21 (prezent)
*Ecotools Blush Brush 30 zł
*Real Techniques Blush Brush 49 zł (9$)
*Sigma F40 Large Angled Contour $19 (prezent)
*Sigma F35 Tapered Highlighter $21 (prezent)
*Maestro 480 r. 12 30 zł (15 zł)
*Maestro 310 r. 6 20 zł (10 zł)
*Sigma E60 Large Shader $12 (prezent)
*Sigma E25 Blending $12 (prezent)
*Sigma E65 Small Angle $12 (prezent)
*Avon Pędzel do eyelinera (używany do brwi) ok. 18 zł

Razem: 447 zł w normalnej cenie (101 zł w cenach promocyjnych, w których je zakupiłam oraz bez prezentów)
Poprzednia wartość: 103 zł


Jeśli nie robiłyście jeszcze tego tagu to zachęcam do zrobienia. Dzięki temu widzimy ile wydajemy na kosmetyki (ja zdecydowanie za dużo!) oraz ile dają promocje. A osoby, które już wykonały kiedyś ten tag to zachęcam do aktualizacji, chętnie się dowiem co u Was się pozmieniało.

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Będę musiała zrobić ten tag! Chociaż w moim przypadku będzie to trudne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To aj zdecydowanie za dużo wydaje kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm ciekawy tag!
    ja na pewno tyle nie wydaję,jestem minimalistką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, nie nie. Ja wolę nie wiedzieć jaka suma wyjdzie :) Choć w sumie inwestycja w kosmetyki, to przecież inwestycja w dobre samopoczucie. W sumie nie masz dużo kosmetyków, widać że lubisz przemyślane zakupy. Kolekcji pędzli zazdroszczą. Moja jest skromniutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są wszystkie moje kosmetyki, tylko te co używam na co dzień :)

      Usuń
  5. Daruję sobie ten TAG jedenk. Wystarcza mi zebranie zakupów z ostatniego czasu razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten bronzer = czekoladka jest mega ^^;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę kilka znajomych produktów i pędzli :) Moja twarz jest stosunkowo ,,tania", ale wszystko zmierza ku poprawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale genialny tag! Na pewno pomyślę o jego napisaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnei w sumei dużo się nei mzieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż boję się podobnego zestawienia u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten tag, rok temu go robiłam
    a od 3 tyg. chyba się zbieram do aktualizacji ;) ale w przyszłym tyg. podlicze :D

    niezła sumka wyszła, ja miałam kiedyś niecałe 500zł chyba (bez pędzli), ae teraz chyba wyższa suma wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna sumka ;)))
    podkład, rozświetlacz, róż, maskara i aqua brown <3 mam i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak bede miala chwilke to zrobie ten tag.
    Musze sobie cos kupic z The Balm, swietnie te kosmetyki wygladaja, ale to moze w ES.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak udało ci się kupić Bahama Mama za 26zł ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była promocja w Marionnaud - drugi produkt The Balm -50%, Mary kupiłam w normalnej cenie, a Bahamkę za pół ceny :)

      Usuń
  15. Nigdy nie robiłam tego taga, chociaż bardzo często go czytałam. Dzięki za przypomnienie o jego istnieniu, z chęcią go zrobię w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny tag, moze się skusze w wolnej chwili :) sama jestem ciekawa, choc moze lepiej nie wiedziec...

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś bardzo chciałam zrobić ten tag, ale potem doszłam do wniosku że może jednak lepiej nie bo jeszcze się przerażę :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ale rozdźwięk pomiędzy cenami zwykłymi a promocyjnymi. Ja aż sama jestem ciekawa ile są razem warte moje kosmetyki. Chyba kiedyś skusze się na policzenie i może nawet notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.