SIGMA F80 FLAT KABUKI



Przyszedł czas na recenzję mojego ulubionego pędzla do nakładania podkładu. Posiadam jego dwa egzemplarze i sięgam po nie zdecydowanie najczęściej, mimo że mam wiele innych pędzli do tego zadania.

Pędzel jest solidnie wykonany, posiada czarną drewnianą rączkę, która jest polakierowana, a na niej znajduje się logo Sigmy wraz z oznaczeniem jaki to pędzel. Skuwka jest metalowa i ujrzymy na niej wygrawerowane logo. Napis na rączce jest holograficzny, pięknie mieni się pod różnymi kątami. Trzeba pamiętać o zabezpieczeniu napisu bezbarwnym lakierem, ponieważ dosyć szybko się ściera.

Włosie jest zbite i płasko ścięte. Bardzo gładkie i miłe w dotyku. Pędzle mam już długi okres czasu, myte są po każdym użyciu, a nie zauważyłam, żeby jakiekolwiek włosie z niego wypadło. Wszystko trzyma się idealnie, a pędzel nie różni się wyglądem od nowości.

Dzięki temu, że włosie jest mocno zbite, bardzo łatwo jest wprowadzić podkład w skórę ruchami wklepującymi. Uzyskamy wtedy o wiele lepsze krycie i podkład będzie bardziej trwały. Na skórze nie tworzy smug, pięknie rozprowadza podkład i nie wchłania jego dużej ilości.

Mycie jest trochę problematyczne, ciężko się dostać do wszystkich włosków, aby dokładnie je wyczyścić. Na początku do mycia używałam dziecinnego szamponu, którym łatwo jest pozbyć się podkładu z pędzla, jednak ciężko wypłukać potem z niego pianę. Potem sięgnęłam po antybakteryjne mydło siarkowe i już nie miałam z tym problemu.

Pędzel nie należy do najdroższych, ale też nie do najtańszych, obecnie na stronie Sigmy kosztuje 21$ (pamiętajcie o kodzie rabatowym -10% na pasku bocznym), ale jest to zakup na lata i warto w niego zainwestować.

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. ciekawie sie prezentuje ten pedzel. ja nie mam nic z sigma a do podkladu uzywam hakuro h5 i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pędzli z tej firmy, ale już kilkukrotnie się zastanawiałam, żeby je kupić. Przyznam też, że nie mam w swojej kolekcji żadnego flata, do podkładu mam pędzel taki zbity, wypukły oraz gąbeczkę z Emite Make-up.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam pędzla do podkładu właśnie i ten bardzo mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny do niego pędzel z Hakuro H51 i jestem zadowolona. Sigma bardzo mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.