AKRYLOWE ORGANIZERY NA KOSMETYKI


 Akrylowe organizery z Biedronki są obecnie na czasie, ja oczywiście też się na nie skusiłam. Ogólnie na takie organizery czaiłam się od dawna, wzdychałam do akrylowych szufladek z Muji i zastanawiałam się nad kupnem organizera na szminki z ebaya, tylko ze względu na to, że wcześniej nie miałam toaletki i nie miałabym gdzie ich postawić to odłożyłam ten zakup na później.

Widząc organizery w gazetce, i to w tak niskiej cenie, nie mogłabym ich nie kupić. Mamę wysłałam już rano po zakupy, żeby na pewno dla mnie starczyło. I kiedy ja byłam w pracy, mama wygrzebała dla mnie jeden organizer na patyczki do uszu i waciki oraz dwa na szminki, właśnie te które chciałam. Są bardzo dobrej jakości, grube i mam nadzieję, że wytrzymają długo, przynajmniej wyglądają na takie, które będą służyć przez długi czas.

Pierwszy organizer ułatwi mi życie niesamowicie, nigdy nie miałam wacików pod ręką, a patyczki do uszu były w oryginalnym opakowaniu, które niezbyt estetycznie wygląda na toaletce. Dodatkowa przegródka idealnie mieści moją gąbeczkę z Real Techniques, której nigdzie indziej nie mogłam znaleźć miejsca.

W jeden z organizerów na szminki włożyłam wszystkie produkty po które sięgam codziennie, a szminki używane najczęściej. W drugim znalazło się miejsce dla nowych produktów oraz dla tych, które mam już od dłuższego czasu, a o których zapominam i nie sięgam po nie praktycznie w ogóle, żeby mieć je na widoku i je używać. Bo po to przecież kupuje się produkty, prawda?







A Wy co pochowałyście/co byście pochowały do tych organizerów?

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Chyba tylko ja ich jeszcze nie mam i mieć nie będę! :P Jak na moje potrzeby to są trochę za małe i nie miałabym ich jak trzymać w łazience :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam też;) cudowne są, ale czekają na zrobienie k=toaletki, więc póki co nic nie powkładałam;/

    OdpowiedzUsuń
  3. oj dziewczyny z blogosfery strasznie kuszą, by iść biedronki ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też posiadam ten organizer:)) Bardzo pomógł mi w uporzadkowaniu mojego małego grajdołka:)) Poza tym jest dobrze, solidnie wykonany i wygląda estetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam typ i ostatnio pokazywałam, jak go urządziłam :) podoba mi się Twój stojak na palety

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ten organizer na waciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dwa, dzisiaj mąż kupił trzeci:) ale niestety tego na zdjęciu ostatnim nie mogę dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie kupiłam i teraz coraz bardziej żałuję, może jeszcze wybiorę się po nie do biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tez dwa te organizery i więcej nie potrzebuję. i tak trzymam tam kosmetyki takie na co dzień a resztę w koszyczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skusiłam sie na ten z miejscem na pomadki i uwaga dzisiaj go widziałam z TK Maxie za uwaga 40 zł! identyczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście, że mam już swój organizer :) muszę przyznać, że za tą cenę jest na prawdę dobrej jakości i ładnie prezentuje się na komodzie :)

    najbardziej cieszę się z miejsca na pomadki, już nie pałetają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze, lecę do biedronki, może jeszcze będą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam nie kupować, ale po dzisiejszych porządkach stwierdziłam, że jednak bardzo przydałby mi się taki na pomadki a i ten na waciki super :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.