COLOUR ALIKE #488 DANZING






W tym lakierze zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Właśnie takiego koloru szukałam od dłuższego czasu i musiałam go kupić przeglądając ofertę. Jest to jasny, liliowy kolor, który idealnie pasuje na obecnie panującą wiosnę.

Pędzelek jest średniej szerokości, bardzo dobrze się nim maluje. Konsystencja jest przyjemna, lakier nie smuży i nie bąbelkuje, a kryje po dwóch cienkich warstwach.

Lakier wytrzymał na moich paznokciach 5 dni w stanie idealnym, mimo że nosiłam go w pracy, która dobra dla paznokci nie jest.

Przepięknie wygląda w duecie z lakierem 504 Los Diamentos, także z Colour Alike, co możecie zobaczyć na ostatnim zdjęciu. I ten duet będzie gościł bardzo często na moich paznokciach tej wiosny.

Lakier zamknięty jest w 8 ml buteleczce i kosztuje 11 zł.

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Uwielbiam fiolet a te blinki tez ślicznie się prezentują:)) Bardzo letnio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny odcień, z topem też cudnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny fiolecik, bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor!! uwielbiam lawendę na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny fiolet, taka Milka :) mam podobny z Avonu i z Essie :D i z Los Diamentos super się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie wygląda z tym Los diamentos! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny liliowy odcień ;) takiego właśnie szukam ;)
    bardzo trafione połączenie z brokatem ;D
    podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie odcienie na wiosnę i lato.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.