HAUL: MARZEC


Tak jak obiecałam w tamtym miesiącu, dzisiaj pokazuję Wam konkretny haul z nowościami marcowymi.


Kolejny już do kompletu podkład Colorstay, tym razem w odcieniu 150 Buff.


Pędzelek do blendowania Zoeva #227 Luxe Soft Definer


Seche Vite


Barry M Gelly Hi Shine #Papaza


Sleek Matte Me #Party Pink


Puder rozświetlający Sleek Luminous


Sally Hansen Xtreme Wear #140 Rockstar Pink


Avon Color Riche #Matte Peach


Avon Setting Spray


Szampon Golden Rose oraz odżywka Purple Rose O'Right, które dostałam na spotkaniu, o którym Wam opowiem niebawem


Laura Mercier Eye Liner #Mahogany Brown


L'Oreal Lumi Magique #1 Light


Lakiery Colour Alike
od lewej: danzing, strażnik teksasu, mulę róż, los diamentos, oto el złoto


Przeprosinowa paczuszka od Wibo z nowościami


Maseczki i peeling błotny z Avonu


Balsam na kwiatowym propolisie, który dostałam w spadku od koleżanki.


Oraz moja nowa gwiazdeczka w kolekcji, czyli paleta Naked 3 Urban Decay.

Recenzję którego produkt chcielibyście zobaczyć w pierwszej kolejności?

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Ciekawa jestem tej pomadki w płynie ze Sleeka ;))) a gdzie naked 3??? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaa! Zapomniałam!
      Jak wrócę do domu to poprawię.

      Usuń
    2. koniecznie ;) ja na swoją czekam z ogromną niecierpliwością!!! Czekam również na Twoje zbliżenie tej paletki :D

      Usuń
  2. Pokaźna gromadka ;) A pędzle Zoeva są wręcz magiczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wooooo ile dobroci! a ja bym chciała usłyszeć coś o tym pudrze ze sleeka : )

    OdpowiedzUsuń
  4. lakierowy szał! daj znać jak ta mgiełka avonu się sprawdzi, mam ją i nie wiem czy otwierać :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pięknych lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sally Hansen, Color Alike i paczka z Wibo jak dla mnie najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten lakier z Sally Hansen! A Los Diamentos i ja kupiłam! :))

    No i piękna Naked! Też już czekam na moją trójeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lekiery sa przecudowne ten z SH swietny. Naked 3 chcialabym oj chciala, ale jeszcze musze poczekac

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowności :) Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale dużo super nowoście, teraz czekam na nowe recenzję.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.